henrikfinne Skrevet Oktober 6, 2013 Share Skrevet Oktober 6, 2013 Da jeg har fått kjøpt meg en bil jeg virkelig ville ha som den 5 bmwen min. dette er en bmw 330ci 2002 modell. når jeg kjøpte den følte jeg at jeg kjøpte en ferdig bil akkurat som jeg ville ha den, men det kommer alltid opp nye ideer og småting som jeg ikke klarer å la være å gjøre! utstyr som er på denne som er verdt å nevne: - sportseter i svart skinn som er elektriske med memory - multifunksjonsratt med Cruisekontroll - aircondition og regnsensor. Planen med denne bilen er smådetaljer som skal gjøre at den skiller seg ut blandt andre e46er. legger ut noen bilder av bilen og det jeg har gjort og planer videre! Dette er første bildet jeg tok av bilen da den ble hentet i Molde og hadde en lang kjøretur foran meg hjem til kristiansand med bilen! Kan ikke si det var kjedelig å kjøre denne hjem fra molde i dette været på disse veiene! Bilde av bilen som den var før jeg gjorde noe som helst I og med at jeg jobber som lærling som biloppretter blir det lettere for meg å få ordnet småting på bilen på fritiden. det første jeg gjorde var å få tatt masse steinsprut på panseret og få tatt noe rust på nedre bakskjerm og bakluke. her er noen bilder: var en liten bulk også som måtte sparkles før grunning etter endel steinsprut fjernet grunning blir pusset ned bakluka var det endel rust på (typisk bmw) Etter lakkering og montering påbegynt. ble montert svarte nyrer og xenon i tåkelys samt led i parklys Nye felger er på bilen fordi de gamle ble litt for mye chrom for min del slenger inn noen fler bilder. gjerne gi noen ideer på hva som kunne gjort bilen finere? i vinter blir det lakket framskjermer og kanaler som begynner å ruste litt. fangere blir også lakket p.g.a slitasje gjerne skrive hva dere syntes og ideer tas gjerne imot Da har jeg hatt en skade på bilen. så holdt på å få den fikset og nå blir den god som gull! har rettet innerskjermen på bilen, byttet framskjerm, lakket dør og rettet litt, byttet frontseksjon og lykter med svart reflektor, fanger, panser, griller, og alt plast bak fanger pluss radiator og ac radiator! legger ut noen bilder av skaden og hvordan det blir Skaden på bilen: Bilen ferdig demontert og trekker innerskjermen og retter den til: Nye deler lakket: Bilen begynner å bli ferdig! Hva syntes dere? gi gjerne tilbakemelding blir satt pris på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleks558 Skrevet Oktober 7, 2013 Share Skrevet Oktober 7, 2013 Utrolig fin bil Henrik, denne hadde jeg ikke solgt med det første Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Oktober 7, 2013 Share Skrevet Oktober 7, 2013 Sotet blink, sort innmat i lykter og shadowline hvis du liker det Ellers fin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Oktober 7, 2013 Share Skrevet Oktober 7, 2013 Pen bil! Har ikke helt sansen for de felgene, samt sort innmat i lykter, sorte blinkers og shadowline som Thunder sier.. sh0xx reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sh0xx Skrevet Oktober 19, 2013 Share Skrevet Oktober 19, 2013 kompressor! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrikfinne Skrevet Desember 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2013 nå er det nye orginale frontlykter på bilen med sort innmat, mørke sideblinkere, shadowline lister på bilen. noen andre tips til å få den enda finere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Desember 29, 2013 Share Skrevet Desember 29, 2013 Montere lippe kanskje? Jeg liker iallefall den her veldig godt! Om det var min bil, hadde nok originale nyrer komt på igjen, men vil tro det er lite aktuelt for din del Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Don Bimmer Skrevet Januar 25, 2014 Share Skrevet Januar 25, 2014 kjæm du nå længer på derre prosjekte ditt da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå