kortsluttning Skrevet Oktober 7, 2013 Share Skrevet Oktober 7, 2013 Ønsker å kjøpe en m54b30 uten girkasse. Helst fra en 330ci 2001-2002, men viktigste er at det passer i min 325ci. Km 100-200km Pris 10-15K Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kortsluttning Skrevet Oktober 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2013 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kortsluttning Skrevet Oktober 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2013 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kortsluttning Skrevet November 6, 2013 Forfatter Share Skrevet November 6, 2013 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet November 6, 2013 Share Skrevet November 6, 2013 Har du ikke sjekket finn? Har ligget mange av de til salgs i det siste. Kjøpte min derfra for 10k kortsluttning reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kortsluttning Skrevet November 6, 2013 Forfatter Share Skrevet November 6, 2013 Ikke ofte de er til salgs i Norge dessverre, mange i Sverige men da kommer toll i tillegg. Kjøpte du den som hadde gått 161000km? Lå ute til 15 først, men satt ned til 11, ødelagt bunnpanne. Holdt på å kjøpe den jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kortsluttning Skrevet November 6, 2013 Forfatter Share Skrevet November 6, 2013 Det er tydeligvis ett market for dette i Norge, rart ingen tilbyr komplett ombygning fra m54b22-25 til m54b30. Utgifter: Motor 10-15 ess programvare 5000 Kunne jo tatt 25-30 for en sånn jobb, lettjente penger for de som har et sted å skru. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet November 6, 2013 Share Skrevet November 6, 2013 151.000 ja, den jeg kjøpte. Bunnpannen var forøvrig helt fin! Når jeg så etter motor lå det 4 stk ute. Den jeg kjøpte, 2 stk til 15 og en komplett med ledningsnett,kasse og ecu'er til 20. Bare å fortsette å følge med på finn, dukker opp ganske ofte.. Og ja det er nok marked for det, men problemet er at det tar overraskende lang tid å bytte motor i disse! Gikk fort 30+timer når jeg byttet, og jeg har tilgang på bukk og alt mulig verktøy. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kortsluttning Skrevet November 6, 2013 Forfatter Share Skrevet November 6, 2013 Var det bare pakningen som var dårlig? Du fikk uansett tak i en billig motor. Ser du har satt på kompressor også nå? 10000kr/30 timer=333kr/timen cash:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet November 6, 2013 Share Skrevet November 6, 2013 Ingenting som var dårlig, hehe Ja veldig billig igrunn. Men den var ribbet da, så hadde fort kommet 10k ekstra i deler vis jeg ikke hadde hatt gamlemotoren. Hadde kompressor på før, er ikke det nå lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kortsluttning Skrevet November 6, 2013 Forfatter Share Skrevet November 6, 2013 330 flytter seg vel greit det også? Solgt kompressoren enda da? Vurdert å sette på kompressor på 2,5 literen også. Men er jo mere driftsikkert å bygge om til m54b30. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet November 6, 2013 Share Skrevet November 6, 2013 Joda 330 går akkurat ok til bruksbil.. hehe Jepp solgt til Thundercoil her på forumet. Kompressor er veldig driftsikkert det, er veldig utprøvde kit man får av ESS. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå