E30TurboTouring Skrevet Oktober 9, 2013 Share Skrevet Oktober 9, 2013 NY PRIS: BUD OVER 25000kr Edit: Toppakningen er ikke defekt 94 mod 325ia cab prosjekt selges. Bilen er i bra stand teknisk, men har stått i ro i over 2 år så det må nok gjøres litt for å få den eu godkjent før reg. Skiltene er innlevert og det er ingen begjæringer. Negativt : Jeg kjøpte bilen delvis demontert i sommer og planen var å fikse den og kose meg i sommer, men når jeg fikk montert sammen bilen og fikk den på veien (med prøveskilt) så viste det seg at toppakningen er defekt, det kommer trykk i kjølevæsken og antydning til vann i oljen. Ellers så har bilen noe karosseri rust rundtom, bakluken bør byttes og et hull i bunn under baksetet må sveises. Mulig det vil dukke opp noe mer på eu kontroll, men ikke som jeg kjenner til. Positivt: Bilen er meget bra å kjøre, girer fint og ingen ulyder. Bilen er kjørt 269000km og serviceheftet er fulgt til 263000km, siste service var tatt bare noen mnd før den ble parkert. Da ble det byttet bla skiver og klosser hele veien, disse har nå fått noe rust, men regner med at de kan pusses og brukes. Bilen har helt og pent skinninteriør med NYTT komplett midtarmlene, hardtop i bilens farge og softtop som er i bra stand. Det er m-Tech understell, powerflex foringer i hele bakstillingen og eksentriske M3 foringer i bærearmene i forstillingen og 18" sommerhjul. 15" vinter kan medfølge om ønskelig. Dette er et fint vinterprosjekt for en nevenyttig person som vil ha cab til sommeren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30TurboTouring Skrevet Oktober 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2013 Hadde håpet å få denne bort før vinteren kommer, så er åpen for bud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30TurboTouring Skrevet Oktober 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2013 Ingen som er intr? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30TurboTouring Skrevet Oktober 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2013 Selges bud over 25000kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30TurboTouring Skrevet November 8, 2013 Forfatter Share Skrevet November 8, 2013 Ny pris Kan muligens være intr i innbytte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30TurboTouring Skrevet November 13, 2013 Forfatter Share Skrevet November 13, 2013 Ingen som er intr i billig cab? Perfekt vinterprosjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30TurboTouring Skrevet November 26, 2013 Forfatter Share Skrevet November 26, 2013 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjetil1985 Skrevet Januar 7, 2014 Share Skrevet Januar 7, 2014 Hva skal du ha for hardtop? Leter etter det til min feil farge men det kan løses Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30TurboTouring Skrevet Januar 7, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2014 Ønsker helst å selge bilen hel, men kom med et fornuftig bud så skal jeg vurdere det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joker1 Skrevet April 6, 2014 Share Skrevet April 6, 2014 Har sendt deg pm! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30TurboTouring Skrevet April 6, 2014 Forfatter Share Skrevet April 6, 2014 Pm besvart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30TurboTouring Skrevet April 6, 2014 Forfatter Share Skrevet April 6, 2014 Etter mye feilsøking og undersøking er bilen nå kjørbar og det viser seg at topppakningen ikke er defekt. Det er gjort sylinderlekkasje test og kompresjon test samt kontrollert at trykket i kjølesystemet er normalt. Hadde prøveskilt på den igår å kjørte en lengre tur uten noe tegn til problemer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Mai 4, 2014 Share Skrevet Mai 4, 2014 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=47802605&editAd=true Bytte denne og litt cash? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30TurboTouring Skrevet Mai 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2014 Nei takk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baffern Skrevet Mai 10, 2014 Share Skrevet Mai 10, 2014 Hvor står bilen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå