råner Skrevet Oktober 11, 2013 Share Skrevet Oktober 11, 2013 har en 318is 1992 som jeg nylig bytta drivaksel på, etter den ble byttet så kommer abs lampa på når jeg får bilen litt opp i fart (ca 30km/t)..det er vel ikke magnet ring i disse når akslen hadde krans ?Hjelp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Oktober 11, 2013 Share Skrevet Oktober 11, 2013 sprekt krans på den du har satt på kansje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HMW Skrevet Oktober 11, 2013 Share Skrevet Oktober 11, 2013 Regner med du var forsiktig med sensoren når du tok ut og inn aksling. Den kan fort ta skade. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
råner Skrevet Oktober 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2013 jeg tok ikke ut føleren, gikk fint å bytte uten å skade føleren :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
råner Skrevet Oktober 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2013 men vist det er en sprekk i kransen så kan det føre til at det blir feil på abs systemet ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Oktober 11, 2013 Share Skrevet Oktober 11, 2013 yepp,å desverre en ganske vanlig feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
råner Skrevet Oktober 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2013 da bytter jeg igjen takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Oktober 11, 2013 Share Skrevet Oktober 11, 2013 du kan jo inspisere først,man pleier å se det ganske greit,men bruk stålbørste å sjekk nøye etter sprekker,å ikke minst,tell antall tenner, at det er like mange tenner på den du bytta fra som den du bytta til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå