K-town Skrevet Oktober 11, 2013 Skrevet Oktober 11, 2013 Hei. I går fikk E34n min diagnosen rådebank. Ikke noe grei lyd.. Har ingen peiling på dette, så lurte på om noen har bry til å forklare meg hva som kan ha skjedd, og hva som kan ha forårsaket det. og ikke minst hvor lenge jeg kan forvente å kjøre med det før det ikke går lenger?
slett_brukeren_og_innlegg Skrevet Oktober 11, 2013 Skrevet Oktober 11, 2013 Det har vært for stor klaring mellom veiv og rådelager til at oljepumpa klarte å fylle mellomrommet med olje. Bilen kan for eksempel ha blitt kjørt med lite / ingen olje, eller alt for gammel olje. Rådebank er ofte dødsdommen for de fleste motorer, da dette som regel er billigere og raskere enn å overhale motoren. Skal den overhales burde du ikke starte den nå engang, i et forsøk på å ødelegge så lite som mulig. Ikke noe jeg ville reist på tur med for å si det slikt..
K-town Skrevet Oktober 12, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 12, 2013 Mange takk for en god forklaring Tror ikke jeg skal ta meg råd til å fikse på den, men kjekt å vite hva som er skjedd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå