K-town Skrevet Oktober 11, 2013 Skrevet Oktober 11, 2013 Hei. I går fikk E34n min diagnosen rådebank. Ikke noe grei lyd.. Har ingen peiling på dette, så lurte på om noen har bry til å forklare meg hva som kan ha skjedd, og hva som kan ha forårsaket det. og ikke minst hvor lenge jeg kan forvente å kjøre med det før det ikke går lenger?
evi Skrevet Oktober 11, 2013 Skrevet Oktober 11, 2013 Det har vært for stor klaring mellom veiv og rådelager til at oljepumpa klarte å fylle mellomrommet med olje. Bilen kan for eksempel ha blitt kjørt med lite / ingen olje, eller alt for gammel olje. Rådebank er ofte dødsdommen for de fleste motorer, da dette som regel er billigere og raskere enn å overhale motoren. Skal den overhales burde du ikke starte den nå engang, i et forsøk på å ødelegge så lite som mulig. Ikke noe jeg ville reist på tur med for å si det slikt..
K-town Skrevet Oktober 12, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 12, 2013 Mange takk for en god forklaring Tror ikke jeg skal ta meg råd til å fikse på den, men kjekt å vite hva som er skjedd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå