Jørgen Lie Skrevet Oktober 13, 2013 Share Skrevet Oktober 13, 2013 Mere stas og oppmerksomhet på en BMW-treff med en slik bil Der folk skjønner hva et slikt eksemplar er Kjøpte du bilen i fjor? Mener og huske det var en til salgs på FINN her fit rundt et år siden, med lav km.stand og 323 Mrthorsø reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mrthorsø Skrevet Oktober 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2013 Mere stas og oppmerksomhet på en BMW-treff med en slik bil Der folk skjønner hva et slikt eksemplar er Kjøpte du bilen i fjor? Mener og huske det var en til salgs på FINN her fit rundt et år siden, med lav km.stand og 323 Det var jeg som prøvde å selge den, men er glad for at jeg ombestemte meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 14, 2013 Share Skrevet Oktober 14, 2013 Aha, husker jeg siklet veldig på den, men endte opp med den jeg har i dag i stedet Mrthorsø reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mrthorsø Skrevet Oktober 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2013 Aha, husker jeg siklet veldig på den, men endte opp med den jeg har i dag i stedet Åja Hvilken er det du endte opp med ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 16, 2013 Share Skrevet Oktober 16, 2013 Trykk på linken som står øverst i signaturen min under her så ser du tråden min Mrthorsø reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mrthorsø Skrevet Oktober 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2013 Trykk på linken som står øverst i signaturen min under her så ser du tråden min Kjempe fine E30 Jørgen Lie reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå