Esepen Skrevet Oktober 13, 2013 Share Skrevet Oktober 13, 2013 Hallo alle sammen! Jeg har et problem med min e46 00-mod. i år har jeg skiftet bremseklosser bak i allefall 3-4 ganger! Er det noen som kansje har en forklaring på hvorfor det er sånn? Takker så meget for alle svar =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TerjeA Skrevet Oktober 13, 2013 Share Skrevet Oktober 13, 2013 sjekket at bremsene ikkje henger bak? alle glidere, og stempel på kallipper går fint og lett? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Esepen Skrevet Oktober 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2013 sjekket at bremsene ikkje henger bak? alle glidere, og stempel på kallipper går fint og lett? Har smørd opp glidere hver gang. Men sliter litt med å skru stempele tilbake igjen :/ så kan kansje vera caliper som er gåen:/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glue Skrevet Oktober 15, 2013 Share Skrevet Oktober 15, 2013 Har vært en stor diskusjon på dette, gliderne skal vel ikke smøres? det får visstnok gummien til å svulme, som igjen fører til at bremsene henger på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet Oktober 15, 2013 Share Skrevet Oktober 15, 2013 Gammel bremsevæske og eller litt luft i systemet,gliderne kan smøres men ikke med silikon,fett eller olje,du bør helst bruke hvit vasilin.fåes på biltema som spray eller hos apotek, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå