Gå til innhold

godkjenne Maks senk coilovers på e36?


StanceSquad
 Share

Anbefalte innlegg

Har nettop vært på kontroll på BT med 55mm senk forran og 45 bak. Målene på TUV papiret ble sjekket nøye, men det er ingen krav til bakkeklaring, ble ikke målt. På bilen min er det 5-6 cm til laveste punkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig er det krav til bakkeklaring, men mange som driter i dette spesielt på coilovers,da de veit det at hvis de pirker på det så bare hever de den,å senker den etterpå igjen uansett ,mener det skal minimum være 80mm, har selv stått å sett på gutta på bt sjekke bila mine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nettop vært på kontroll på BT med 55mm senk forran og 45 bak. Målene på TUV papiret ble sjekket nøye, men det er ingen krav til bakkeklaring, ble ikke målt. På bilen min er det 5-6 cm til laveste punkt.

 

 

Egentlig er det krav til bakkeklaring, men mange som driter i dette spesielt på coilovers,da de veit det at hvis de pirker på det så bare hever de den,å senker den etterpå igjen uansett ,mener det skal minimum være 80mm, har selv stått å sett på gutta på bt sjekke bila mine.

Okei :) takk for hjelp begge to :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spørs vist helt på hvor man godkjenner ser jeg:P 

var selv på hønefoss mandag og godkjente min coilovers og han sa det att bilen skulle ikke ''butte'' i firesøiler jekken (den som du kan dra frem og tilbake under bilen) så ble den godkjent.... ( bilen  min lagde ripe i jekken, men den ble godkjent):D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...