Espenss94 Skrevet Oktober 14, 2013 Share Skrevet Oktober 14, 2013 som dere kan tippe så har motor lampa på m52tub20'n begynt å lyse. Motoren fungerer og oppfører seg helt likt som den gjorde før, men jeg har hatt problemer med kam/veiv sensoren på den. Jeg tror det er den da jeg har testet om lmm virker og ikke står i "nødmodus", og den napper noe ved pådrag i første gir, i tillegg til at noen ganger når jeg trykker inn clutchen kutter motoren helt og den kan også være litt ujevn på tomgang til tider. jeg har lagt merke til at den bruker noe mer bensin enn før, og har googla litt der folk med tilsvarende samme problem hadde feil med evt lambda, kam/veiv sensor som sagt og coil slik at den ikke går på 6 sylindere. Noen tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Edin_M Skrevet Oktober 14, 2013 Share Skrevet Oktober 14, 2013 Begynn med en diagnose... det er første og eneste tips da det kan være alt fra følere til lmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenss94 Skrevet Oktober 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2013 var kamakselsensor som var helt ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå