Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk også bobler i mine, for min del skyltes det stegnsprut i glasset så fikk det aldri gjevnt. Viktig å sjekke att glasset er helt og fint, ikke minst rent :)

Ja, bør være rent og pent  ;)

Skrevet

Bruk en varmepistol og varm lyktefilmen mens du legger den på :)

Men ikke varm den for mye;)

Bør man ta på en mix av zalo og vann først på glasset og filmen, og så varme opp?? Og bør det laget med plastikk som er ytterst taes av før man begynner med varmepistolen?

Skrevet

Bør man ta på en mix av zalo og vann først på glasset og filmen, og så varme opp?? Og bør det laget med plastikk som er ytterst taes av før man begynner med varmepistolen?

Jeg tok av filmen før jeg varmet den:)

Tok av plastikken så begynte jeg å legge på filmen samtidig som jeg varmet den for å myke den opp:)

Så er det bare varme, dra og forme den til du får ut alle luftbobler og rynker:)

Tror ikke zalovann bør brukes på dette siden det sitter lim på baksiden av filmen...

Skrevet

Jeg tok av filmen før jeg varmet den:)

Tok av plastikken så begynte jeg å legge på filmen samtidig som jeg varmet den for å myke den opp:)

Så er det bare varme, dra og forme den til du får ut alle luftbobler og rynker:)

Tror ikke zalovann bør brukes på dette siden det sitter lim på baksiden av filmen...

Skal prøve dette :) takk for hjelpen !

Skrevet

vanlig sotespray får du kjøpt på mekonomen i blå,sølv,svart,gul å rød,samt spray til og fjerne sotinga også,hvis man skulle være så uheldig å bli stoppa.

Skrevet

vanlig sotespray får du kjøpt på mekonomen i blå,sølv,svart,gul å rød,samt spray til og fjerne sotinga også,hvis man skulle være så uheldig å bli stoppa.

Skulle jeg sett litt før  :o  jaja...

Skrevet

yepp,det er jævlig lett å få det pent med spray ,vertfall hvis man gidder å ta av glassene å vaske de,å da er det lettere åå ikke få sig hvis du står med glassa i henda :-P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...