thomaszito Skrevet Oktober 14, 2013 Skrevet Oktober 14, 2013 Hei! Noen som har noen tips for å legge på lyktfilm på tåkelysene? Jeg får alltid luftsprekker siden lyktglasset er kuleformet...
BmwDieselPower Skrevet Oktober 14, 2013 Skrevet Oktober 14, 2013 Bruk en varmepistol og varm lyktefilmen mens du legger den på Men ikke varm den for mye;)
Aleks558 Skrevet Oktober 14, 2013 Skrevet Oktober 14, 2013 Fikk også bobler i mine, for min del skyltes det stegnsprut i glasset så fikk det aldri gjevnt. Viktig å sjekke att glasset er helt og fint, ikke minst rent
thomaszito Skrevet Oktober 15, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 15, 2013 Bruk en varmepistol og varm lyktefilmen mens du legger den på Men ikke varm den for mye;) Takk, skal prøves ut
thomaszito Skrevet Oktober 15, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 15, 2013 Fikk også bobler i mine, for min del skyltes det stegnsprut i glasset så fikk det aldri gjevnt. Viktig å sjekke att glasset er helt og fint, ikke minst rent Ja, bør være rent og pent
thomaszito Skrevet Oktober 15, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 15, 2013 Bruk en varmepistol og varm lyktefilmen mens du legger den på Men ikke varm den for mye;) Bør man ta på en mix av zalo og vann først på glasset og filmen, og så varme opp?? Og bør det laget med plastikk som er ytterst taes av før man begynner med varmepistolen?
BmwDieselPower Skrevet Oktober 15, 2013 Skrevet Oktober 15, 2013 Bør man ta på en mix av zalo og vann først på glasset og filmen, og så varme opp?? Og bør det laget med plastikk som er ytterst taes av før man begynner med varmepistolen?Jeg tok av filmen før jeg varmet den:)Tok av plastikken så begynte jeg å legge på filmen samtidig som jeg varmet den for å myke den opp:) Så er det bare varme, dra og forme den til du får ut alle luftbobler og rynker:) Tror ikke zalovann bør brukes på dette siden det sitter lim på baksiden av filmen...
thomaszito Skrevet Oktober 15, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 15, 2013 Jeg tok av filmen før jeg varmet den:) Tok av plastikken så begynte jeg å legge på filmen samtidig som jeg varmet den for å myke den opp:) Så er det bare varme, dra og forme den til du får ut alle luftbobler og rynker:) Tror ikke zalovann bør brukes på dette siden det sitter lim på baksiden av filmen... Skal prøve dette takk for hjelpen !
stig. Skrevet Oktober 15, 2013 Skrevet Oktober 15, 2013 hvorfor ikke bare bruke spray? kjempelett,no bubbles, bare passe på så det ikke blir sig.
stig. Skrevet Oktober 15, 2013 Skrevet Oktober 15, 2013 vanlig sotespray får du kjøpt på mekonomen i blå,sølv,svart,gul å rød,samt spray til og fjerne sotinga også,hvis man skulle være så uheldig å bli stoppa.
thomaszito Skrevet Oktober 15, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 15, 2013 vanlig sotespray får du kjøpt på mekonomen i blå,sølv,svart,gul å rød,samt spray til og fjerne sotinga også,hvis man skulle være så uheldig å bli stoppa. Skulle jeg sett litt før jaja...
stig. Skrevet Oktober 15, 2013 Skrevet Oktober 15, 2013 yepp,det er jævlig lett å få det pent med spray ,vertfall hvis man gidder å ta av glassene å vaske de,å da er det lettere åå ikke få sig hvis du står med glassa i henda
BmwDieselPower Skrevet Oktober 15, 2013 Skrevet Oktober 15, 2013 Er jo bare å rive av lyktfilmen viss mann blir stoppet da:)
stig. Skrevet Oktober 16, 2013 Skrevet Oktober 16, 2013 yepp det er det,men det er veldig mye lettere å sote lamper med spray kontra film hvis man skal ha det pent
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå