Gå til innhold

Problem med bensinpumpe og kupevifte, E34


StewG
 Share

Anbefalte innlegg

Hei :) Har ein 525ix med litt problem.. 1991 modell (desember meine eg)

 

Bensinpumpo mi har kødda seg ei stond no, med at bilen ikkje vil starta fordi den ikkje får nåko drivstoff. Står og kinne, men får ikkje tenning pga mangel på bensin. Trenge gjerne 4-5 forsøk før den starte av og til.. 

Skjer stort sett når da e litt lunk i motoren. Om den e kald eller varm pleier den å starta som vanlig.

Fant derfor ut at eg sku prøva å bytta bensinpumpa, og det funka kjempebra, og bilen starta fint, og var mjukare å køyra ellers :D

Men etter 2-3 veker so begynte den på samma kjøret igjen  #-o

 

Kjøpte pumpa på ebay, so kan ikkje sjå vekk frå at eg fekk ei kjip pumpa, men setter pris på fleire forslag :)

Har forresten bestillt nytt bensinfilter, men har ikkje fått det endo. Tenkte og eg sku prøva å setta i gamle pumpo igjen, for den virke jo om eg koble til straum, so sku i teorien funka.. E jo ganske overdimensjonert i forhold til da bilen bruke, so sku ikkje vå nåke problem.

 

 

Har nylig fått problem med kupevifto og :(

Begynte med at den lagde litt lyd (type plastbit i sykkeldekket :P) No vil den ofte ikkje starta før eg enten kjem opp i høg fart (100++) eller får eit donk i bilen, av hol i veien eller nåke i den dur.

På maks lage den ikkje nåke særlig lyd, men blese dårlig, og om eg sette ned til 2, går den saktare og saktare heilt til den stoppe.. 

Nåken so har peiling på ka årsaken til da kan ve? 

Når den går kan eg få både varm og kald luft, og har ikkje nåke problem med at motoren blir varm heller :) Har AC, men den er lekasje på, so er tom for gass. Har prøvd å fylla på, og då virka den :) (Fram te eg va tom for gass :P)

 

Setter pris på alle svar :) Spør om de treng meir info :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har no funne ut at da e børstena på vifto so e slitte, so den må nok byttast :(

 

So då e spørsmålet, ka e den lettaste måten å bytta vifta på? Går det an å komme til frå motorrommet, eller må eg vekk me dashen? :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=HD71&mospid=47377&btnr=64_0122&hg=64&fg=40

 

Ser der at det kun er 2 valg når det gjelder bilar med AC, og har ikkje automatisk klima, so rekner med at eg får rett om eg skriver inn delenummeret til den øverste (64118390935) på koed :)

Har sett at da e doble impellera, so veit hvertfall da :)

 

Edit: Ser no at begge nummerena e like :P Men finne berre av typen Bosch med doble impellera, so går nok for den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

No e kupevifto bytta, og den funke flott :D So då va da ein ting mindre å tenka på :P

Når da gjelde bensinsysteme, so har eg bytta bensinfiltere, men har ikkje fått brukt bilen nåke særlig på ei stond, so e usikker på om da hjalp..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...