Alemjøl Skrevet Oktober 15, 2013 Skrevet Oktober 15, 2013 Hei! Sjekker om noen er interessert i en carbon grill til e39? Visst noen er interessert så kan jeg legge til bilder, er like fin Kom isofall med bud!
Navaro Skrevet Oktober 15, 2013 Skrevet Oktober 15, 2013 Hei! Sjekker om noen er interessert i en carbon grill til e39? Visst noen er interessert så kan jeg legge til bilder, er like fin Kom isofall med bud! kan kjøpe den, hvor billig kan jeg få den? lett ut bilde? Hvor holder du til?
Alemjøl Skrevet Oktober 16, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 16, 2013 kan kjøpe den, hvor billig kan jeg få den? lett ut bilde? Hvor holder du til? Hvor mye er du villig til å gi da? Gidder ikke selge bare for å selge. Årdalstangen, Sogn og fjordane
Alemjøl Skrevet Oktober 16, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 16, 2013 det er carbon look foresten ikke ekte carbon
Alemjøl Skrevet Desember 9, 2013 Forfatter Skrevet Desember 9, 2013 bump, er ikke ekte carbon. Carbon look
Alemjøl Skrevet Januar 12, 2014 Forfatter Skrevet Januar 12, 2014 Da har jeg fått meg ny grill, og denne er til salgs igjen, noen interesserte? går billig fordi eine klipset på grillrammen er knekt og eine klipset på grillen har sprukket og knekt litt, men litt lim der så går det nok fint! Kom med bud!
Alemjøl Skrevet Januar 13, 2014 Forfatter Skrevet Januar 13, 2014 Bilde av skadene. Som di ser så er det eine klipset knekt, og det eine er det knekt av ein liten bit på. Det eine klipset er også litt hardt og få nedpå grillrammen, ikke det at eg har prøvd så hardt men
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå