Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Mulig Dynavin killer?

 

Jeg er ny her på forumet og er fullstendig clue less når det gjelder det meste hva bilstereo angår så dere får bære over med meg.

 

Jeg har en e91 med professional stereo. Det er vel og bra det, men jeg savner navigasjon og muligheten til å kunne bruke en minnepinne til å spille av musikk. Bluetooth hadde heller ikke gjort noe.Det åpenbare svaret er kanskje at jeg burde kjøpt en Dynavin spiller, men det har jeg ikke så lyst til. Både fordi jeg har fått forståelsen av at kvaliteten ikke er så god, eller i alle fall er det delte meninger, og jeg er ikke så lysten på knappene til setevarmen i askebegeret.

 

Jeg har også forstått at det meste av 2din spillere ikke er bare bare å installere i en e90. En dag kom jeg over denne spilleren på nettet og tenkte at det kanskje kunne være noe.

 

http://www.zenec.com/en/products/ego/bmw/z-e3215/

 

http://www.youtube.com/watch?v=HmhdQ6-dons

 

Jeg har funnet svart lite informasjon om den, i alle fall på et språk jeg behersker sånn noenlunde.  Den ser ut til å være rimelig kjent i tyskland, men her på forumet og andre steder er det lite skriverier. Kanskje er det noen her på forumet som vet råd? Jeg kunne tenke meg å kjøpe en om kvaliteten er ok og feilmeldingene få! Den er litt dyr, men det får heller gå.

 

Jeg takker for alle innspill! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hei 

 

Jeg ser at mange har lest dette, men ingen har respondert. Er det fordi dette merket er like ukjent for dere som for meg eller er det ingen som synes dette virket noe interessant? 

 

Dersom noen har en annen løsning så må dere endelig ikke holde det for dere selv!  :-#

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderte lenge og kjøpe enten dynavin evt andre merker, da jeg savnet flere alternativer mtp musikk osv. Endte istedet opp med å kjøpe meg ett slikt bluetooth adapter som dette: Belkin air cast

og så monterte jeg istedet opp en ipad mini i bilen som jeg kobla via bluetooth'n :) Har dog ikke prøvd navigasjon på dette! Men musikkavspilling osv funker knall :)

 

Angående valg av enten dynavin eller zenec ville nok jeg personlig valgt dynavin, i og med det er mer kjent, fordiom at kvalitet muligens ikke er på topp! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Tusen takk for svar!!!!! jeg har også vurdert en slik (Belkin) men synes det virket for godt til å være sant at noe slikt skulle fungere, men det er jo knall og vite at det finnes slike løsninger. 

 

Jeg er alikevel fristet til å forsøke en slik Zenec. Er det noen som vet hvordan den generelle kvaliteten er? De lager flere ting, bla ryggekameraer og LCD-skjermer. Ser at bilstereospesialisten selger disse, men altså ikke den som jeg vurderer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...