AndersPus Skrevet Oktober 16, 2013 Share Skrevet Oktober 16, 2013 (endret) Like greit å spørre enn at jeg går løs på noe jeg sikkert hadde klart å ødelegge - får ikke liv i vifta på varmeapparatet, skjer ingenting på noen av nivåene på viftejusteringsbryteren - men er usikker på om vifta er gåen, er vel kanskje noen form for sikring/motstand som kan være smart å undersøke? hadde vært greit å fått fiksa, begynner å bli kaldt!! eDit; har en 325ia som er bygd om til manuell, diffen har ikke blitt bytta - forskjell på diff fra manuell og automat? Endret Oktober 16, 2013 av AndersPus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersPus Skrevet Oktober 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2013 need help bro's /: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glue Skrevet Oktober 20, 2013 Share Skrevet Oktober 20, 2013 har du manuelt eller automatisk klimapanel? dersom du har automatisk vil jeg tro det er motstanden siden den ikke fungerer i det heletatt. Dersom du har manuelt (med vribrytere) så skal vifta gå på øverste hakket selv om motstanden er gåen. Da kan det være selve vifta. Jeg hadde prøvd med å bytte motstand først, siden den er billigere og enklere å montere. se litt rundt etter beste pris, gs skulle ha 1800 for motstand til min, schmiedman skulle ha 800, fant ikke hos koed til min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sto0one Skrevet Oktober 20, 2013 Share Skrevet Oktober 20, 2013 Har samme problemet på min e36 med manuelle brytere jeg også. Fungerer ikke på noen av stillingene. Men når jeg kjører i et hull i veien f.eks så kan den plutselig starte. Dårlig kontakt en plass? Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersPus Skrevet Oktober 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2013 har du manuelt eller automatisk klimapanel? dersom du har automatisk vil jeg tro det er motstanden siden den ikke fungerer i det heletatt. Dersom du har manuelt (med vribrytere) så skal vifta gå på øverste hakket selv om motstanden er gåen. Da kan det være selve vifta. Jeg hadde prøvd med å bytte motstand først, siden den er billigere og enklere å montere. se litt rundt etter beste pris, gs skulle ha 1800 for motstand til min, schmiedman skulle ha 800, fant ikke hos koed til min Manuelt, er den kjipeste typen uten aircon osv Øverste hakket, da mener du 4 regner jeg med? Tror ikke det skjer noe da heller.... Kommer bare en svak varme etterhvert som bilen blir varm. For prøve å håpe på at det er motstanden! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersPus Skrevet November 3, 2013 Forfatter Share Skrevet November 3, 2013 Oi oi oi begynte plutselig å funke etter en ''powerslide'', men senere på kvelden når jeg skulle kjøre var det 0 liv igjen - dårlig kontakt noen plass? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sto0one Skrevet November 4, 2013 Share Skrevet November 4, 2013 Oi oi oi begynte plutselig å funke etter en ''powerslide'', men senere på kvelden når jeg skulle kjøre var det 0 liv igjen - dårlig kontakt noen plass? Høres ut som akkurat samme problem som meg dette ja. Tenkte å skru opp å se i helga. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glue Skrevet November 4, 2013 Share Skrevet November 4, 2013 prøv å bytt motstanden, billig til din type klima Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersPus Skrevet November 6, 2013 Forfatter Share Skrevet November 6, 2013 prøv å bytt motstanden, billig til din type klimaDen sviver og funker sånn tålig av og til. Men den bråker noe fælt og går utrolig sakte!!! Kan prøve motstanden først! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå