bmwpower86 Skrevet Oktober 16, 2013 Share Skrevet Oktober 16, 2013 bmw e34 alt under dashbord hanskerom midtkonsoll dørtrekk i skinn helst alt med treverk på ønsker også å kjøpe den delen der automat spaken stikker opp i sort sitter oppi midtkonsoll' og den lille el delen der du kan velge mellom sport eco og vinter program Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Oktober 16, 2013 Share Skrevet Oktober 16, 2013 Tror jeg har automatgirspakgreiene. Kan sjekke imorra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwpower86 Skrevet Oktober 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2013 Tror jeg har automatgirspakgreiene. Kan sjekke imorra. det er helt supert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
manta-a Skrevet Oktober 17, 2013 Share Skrevet Oktober 17, 2013 Har vel midtkonsoll og div deksel og handskerom leggan,Ska sjekke på lysdagen imorra =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris2pher Skrevet November 29, 2013 Share Skrevet November 29, 2013 har nesten komplett delebil send pm ved interesse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw cab Skrevet Desember 3, 2013 Share Skrevet Desember 3, 2013 Tips til trådstarter: Hvis du har vanlig hanskerom, og skal bytte over til hanskerom med treverk listverk. Så passer alt overens, utenom en ting. Og det er metall stykket, som hanskerom låsen låser seg fast i. Det er totalt 3 skruer du må skru ut, for å bytte ut det metall stykket. Hvis du sammenligner ett vanlig standard hanskerom med ett med listverk, så ser du at håndtaket på den med listverk er flyttet lenger ned kontra hanskerom uten listverk. Jeg slet litt med å forstå meg på det der, fordi hanskerommet ville ikke låse seg, tok 24 timer før jeg forstod hva som var problemet, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwpower86 Skrevet Desember 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2013 hehehe det har jeg faktisk ikke tenkt på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå