Elliott Skrevet November 1, 2014 Share Skrevet November 1, 2014 Prøvd felgene på? Sinnsyk fin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobinLowe28 Skrevet November 1, 2014 Forfatter Share Skrevet November 1, 2014 3 grader mere camber, så skal de gå innafor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet November 1, 2014 Share Skrevet November 1, 2014 Steike rått!Eneste jeg ville gjort var å kjørt på uten M plastikk Disse Nardi ratta har jeg sansen for, hva må man ut med for det kittet du kjøpte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobinLowe28 Skrevet November 1, 2014 Forfatter Share Skrevet November 1, 2014 Takktakk! "M plastikk" har m5 leppe og vinge bare Kjøpte rattet brukt av en gammel kar som har hatt det siden sent 80 tall, ga 400 for det, skambillig igrunn, bruker å gå for rundt 1500-2000 i bra stand ! Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianlande Skrevet November 29, 2014 Share Skrevet November 29, 2014 Rå bil! Er 80/45 bildene med originale dempere eller korta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobinLowe28 Skrevet November 29, 2014 Forfatter Share Skrevet November 29, 2014 Takktakk Stian! Jepp, med orginale dempere ! Sjekk ut Robint_e28 på instagram, har en del bilder der! Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianlande Skrevet November 29, 2014 Share Skrevet November 29, 2014 Følger deg allerede der Tenkte nemmelig og prøve med 80/45 på min med korta dempere og se hvordan det blir:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobinLowe28 Skrevet November 29, 2014 Forfatter Share Skrevet November 29, 2014 Åja, stemmer det! Haha! Har en annen smart måte på å få bilen enda lavere! Sett 325ix dempere med spacere nedi fjørbeina! Da blir den mye lavere med engang, mulig det blir litt "bumpy" men:p De ser ikke forskjell på det på EU tror jeg ! Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianlande Skrevet Januar 8, 2015 Share Skrevet Januar 8, 2015 Er vell ikkje intr i å selge 80/45 fjørene da om du he dei enda? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobinLowe28 Skrevet Januar 8, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2015 Er en som har sagt at han skal ha de til sommeren egentlig [emoji15] Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianlande Skrevet Januar 8, 2015 Share Skrevet Januar 8, 2015 Aaah Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå