Concep Skrevet Oktober 16, 2013 Share Skrevet Oktober 16, 2013 Vurderer nå å selge min bmw grunnet kjøp av bmw banebil. Dette er en 1993 modell original 530ia Touring V8 i fargen technoviolett. Den er eu godkjent til Januar 2015 og skilter står på. Av utstyr kan det nevnes: Chipet hjerne 4x El vinduer Cruisecontroll (virker ) AC/klima (virker ) Store kjørecomputeren ( virker ) Elektrisk sort M5 skinninteriør El panorama takluke Sorte DE lykter + blink i front Sorte lykter bak Godkjent senket Godkjent med 10x18 felger Står på 17'' BBS RC090 2 delte felger nå El speil Avtagbart hengerfeste Fjernstyrt sentrallås. Sorte glans lister i interiør, ikke det stygge treverket. Bilen er generelt pen, men den er gammel så noe skavanker finnes. Bakluka er til en forandring helt rustfri. Finnes en bulk på panseret og noen striper på frontfanger som jeg kommer på. Alt i alt en hel og pen, samt tøff E34 med riktige looken. Nå til det negative. Bilen har fått fjernet automatkassen da denne røyk. Det er nå satt inn pedaler fra en manuell og 6trinns kasse med clutch og slave kan følge med for tillegg i pris. Må da skaffe svinghjul til manuell + modifisere mellomaksel for å bli kjørbar med 6 trinns. Jeg kan fikse bilen kjørbar ved salg ( automat), men ønsker da en pris på 32 000,- ved kjøp som den står ønsker jeg 25000,- er kun å montere automatkasse og girspak, alt annet er der. Skal 6 trinns følge med som den står ønsker jeg også 32 000. kjørbar med 6trinnskasse ønsker jeg 39000,- det følger med 17''borbet a felger på sommer og 17''momo felger med dårlige dekk. BBS som står på er vinterdekk. PM for mere info og evt tlf nr ! kommer flere bilder etterhvert ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole.Jordan Skrevet Oktober 17, 2013 Share Skrevet Oktober 17, 2013 Hvor står bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Concep Skrevet Oktober 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2013 Bilen står i Åros, Buskerud, en drøy halvtime sør for Oslo ! Kan være behjelpelig med frakt om du bor ett stykke unna ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endre88 Skrevet Desember 7, 2013 Share Skrevet Desember 7, 2013 kas bane bil er du på jakt etter da ? kordan er karosseriet for rust ? eg er på jakt etter et bra karosseri. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Concep Skrevet Desember 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2013 Banebil allerede innkjøpt så denne må bort. Den selges nå som den står for 20 000,- automatkasse er demontert så står nå kun motor. Det følger med svinghjul, clutch og trykkplate fra e39 m5. 6trinns har jeg ikke lenger. Litt rust i fremre kanaler begge sider, ellers meget bra for rust. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael06 Skrevet Januar 20, 2014 Share Skrevet Januar 20, 2014 Er bilen solgt? Om ikke lurer jeg på om du kan skaffe 6trinns kasse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 21, 2014 Share Skrevet Mars 21, 2014 Solgt? Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius_m535_90 Skrevet Mars 22, 2014 Share Skrevet Mars 22, 2014 ja den er solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå