jan magnus Skrevet Oktober 17, 2013 Share Skrevet Oktober 17, 2013 Ønsker å låne gassflaske mot noen kroner om noen har dette i nærheten. Dette for å slippe å betale 1000kr pluss dagleie kun for å sveise et par stedet på eksosen. Har mig apparat selv. Send sms eller pm 41466141 Sent from my iPhone using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmaxi Skrevet Oktober 17, 2013 Share Skrevet Oktober 17, 2013 Hvis du bare skal sveise litt på eksosen. Kan du kjøpe engangs flaske på Torsov bilrek.eller Jula for et par hundre. Og du har sikkert litt igjen til senere bruk. P.S Du må også kjøpe en ventil til liten flaske først gangen. jan magnus reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jan magnus Skrevet Oktober 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2013 Hvis du bare skal sveise litt på eksosen. Kan du kjøpe engangs flaske på Torsov bilrek.eller Jula for et par hundre. Og du har sikkert litt igjen til senere bruk. P.S Du må også kjøpe en ventil til liten flaske først gangen. jeg fant dette når jeg søkte litt rundt på nettet, og det virker til å være en god løsning, men jula er utsolgt .. skal sjekke med torshov. uansett takk for tips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hardtop Skrevet Oktober 17, 2013 Share Skrevet Oktober 17, 2013 Da spørs det hva "i nærheten" er da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Oktober 17, 2013 Share Skrevet Oktober 17, 2013 Har prøvd slik flaske fra jula , funker veldig bra kjøp 2 flasker da de varer ikke kjempe lenge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmaxi Skrevet Oktober 17, 2013 Share Skrevet Oktober 17, 2013 De varer ikke lenge nei, men hvis du bare skal sveise vanlig stål så kjøper du den som er ren co2. Spruter litt mere når du sveiser, men den inneholder nesten dobelt så mye gass. Selv sveiser jeg gratis med co2 brannslukkings aperater. Da koster det ca.280,- for fylling av en 6kg. flaske. Den må ligge, stå på hodet så det kommer ut som gass og ikke som veske. Men det du gjør etter og ha tømt den en gang er og skru av toppen og fjerner stigrøret før man leverer den til fylling. Bauhaus selger nye 6kg. flasker for 1200,-. Eller så er dem "gratis" i alle tuneller, men nå har dem fått kamra i de fleste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
manta-a Skrevet Oktober 17, 2013 Share Skrevet Oktober 17, 2013 Kjøp deg ei lita flaske te gassforhandler da.5kg får en kjøpt,og de hell ei stund.Og koste en 7-800 og fylle når en har rabatt =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå