bmw530dta Skrevet Oktober 17, 2013 Share Skrevet Oktober 17, 2013 Noen som har ett eksosanlegg til salgs ? Det som trengs er fremre del men tar gjerne hele hvis noen har skal passe til en 2002 e39 530 diesel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet November 4, 2013 Share Skrevet November 4, 2013 Noen som har ett eksosanlegg til salgs ? Det som trengs er fremre del men tar gjerne hele hvis noen har skal passe til en 2002 e39 530 diesel Hei. Jeg har komplett eksosanlegg fra en sen 2002 530d som sønnen til min kone krasjet. Eksosen er delt for å være lettere å håndtere. Selges helst komplett. 1.500 kr + eventuell frakt. Eksosen ligger i Stavanger. Kommer hjem til Norge om en uke, etter planen. Hilsen Eirik. 92 22 65 44. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw530dta Skrevet November 5, 2013 Forfatter Share Skrevet November 5, 2013 Hei. Jeg har komplett eksosanlegg fra en sen 2002 530d som sønnen til min kone krasjet. Eksosen er delt for å være lettere å håndtere. Selges helst komplett. 1.500 kr + eventuell frakt. Eksosen ligger i Stavanger. Kommer hjem til Norge om en uke, etter planen. Hilsen Eirik. 92 22 65 44. hei er dette komplett og fritt for hull, lekkasje osv ? hvordan er katalysator og flexirørene ? egil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet November 5, 2013 Share Skrevet November 5, 2013 hei er dette komplett og fritt for hull, lekkasje osv ? hvordan er katalysator og flexirørene ? egil Hei. Eksosen var helt fin för skaden pä höyre side framme inntraff. Nä har jeg hatt eksosen lagret inne en stund, men den var i god stand da den ble skrudd av bilen. Bilen var helt rustfri under. Ogsä bremserör var helt fine. Sä bilen er ikke kjört mye pä saltede veier, regner jeg med. Jeg kommer hjem til Norge pä mandag, etter planen. Da kan jeg sjekke tilstanden närmere. Hilsen Eirik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw530dta Skrevet November 26, 2013 Forfatter Share Skrevet November 26, 2013 har du sjekket tilstanden på denne ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå