StandUp Skrevet Oktober 17, 2013 Share Skrevet Oktober 17, 2013 Hei. Har drevet å skrudd i flere dager men kan starte fra starten av. Vil legge til at jeg har akkurat kjøpt denne bilen og er ingen mekaniker Bil: BMW E36 318i 1996 modell. Motor: M42B18 Kjøpte bilen Lørdag når jeg kom hjem tenkte jeg at jeg skulle ordne opp i det meste som var teipa og gjort med lim. Altså ja han hadde tetta hele luftbelgen og toppen på luftfilteret som vart ødelagt med lim og teip. Jeg bestilte meg en ny luftbelg og kjøpte toppen ta luftfilteret fra høggern. Så når jeg skrudde det på begynte den å fjuske altså gå fra 500 til 1500 rpm. Siden det har jeg gått over og sjekket alle slanger for lekasje men klarer ikke å finne noen. Forklaring: -Går fra 500 - 1500 rpm og når jeg gir gass går den fort opp til 5000, -Det kommer veldig mye eksos og det lukter fyrverkeri. -Det smeller litt i motoren som om den får for mye trykk. -Når jeg testa med powerfilter så gjekk lufta inn og ut. Ting som fungerer: -Belg er tett -Luftfilter fungerer bra og ingen lekasjer. -Luftmengdemåleren skal fungere siden jeg har 2 stykk og det er det samme med begge. Noen som har noen tips? Takker i forveien og bare hiv deg på vist du sliter med det samme. VIDEO KOMMER SNART! VENTER PÅ OPPLASTINGA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Oktober 17, 2013 Share Skrevet Oktober 17, 2013 Høres akkurat ut som den ene min. Der var det slangen bak/under innsuget. Den som kommer igjen under innsugsbelgen. Men har du sjekket lambdasonden? Sen pleier å gi slike syndrom. Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StandUp Skrevet Oktober 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2013 Har ikkje sjekket lambdasonden enda men skal sjå om jeg får gjort det idag. Men ja som du sier med den slangen bak innsuget. Er det den minste slangen som skal inn i belgen du mener? For etter jeg tok av den og satte den på igjen fekk jeg mer problem enn jeg hadde... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå