Gå til innhold

***Glad jeg fikk pengene mine! - SS Performance KONKURS!***

Erikyog
 Share

Anbefalte innlegg

Tipper at de er ute av drift noen uker, tar som regel litt tid å rydde opp konkursboet og selge det. Hvem som helst kan jo gå inn og by på det, bare å kontakte adv. som er oppnevnt. Regner med SS eller den som ender med å kjøpe boet må stable en god del penger på bordet dersom de hadde mye biler inne.

Det er sant. Med bostyrer skal vel legge vekt på at om de får kjøpe tilbake kan de opprettholde arbeidsplass ene til de ansatte. Og da går. En det formann SVT noen som har bydd mer poeng tror jeg. Mye styr med en konkurs da. Det er ikke noe du blir ferdig med det første akkurat.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler - det som skjer nå er at de som kan legge penger på bordet for å kjøpe konkursboet får hele røkla, det vil si alt av biler, utstyr ++++. Veldig spekulativt, men dersom de som har startet opp nye SSP får kjøpe tilbake boet så er jo de oppe å går igjen. 

En kompis av meg var utfor omtrent det samme med sitt firma.. snekkerfirma som gjorde det veldig bra, men når de bikka 10 ansatte så ble lønnsutgiftene for høye og firmaet gikk konk. Han vant budrunden på konkursboet og startet på nytt, men tok bare med seg 4-5 av de ansatte videre. Nå går det veldig bra med han :) Litt off topic, men er ofte slik det funker. Banken spiller en stor rolle her også når det er snakk om såpass mye kr. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...