chrottes Skrevet Oktober 19, 2013 Skrevet Oktober 19, 2013 Jeg har nettopp bytta bagasje lokk men så var jeg så uheldig at det gikk igjen å nå får jeg ikke åpnet det, virker som d er låst å jeg får heller ikke låst d opp noen som har no forsla om hvordan jeg kan få opp dette??
chrottes Skrevet Oktober 19, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 19, 2013 Nei, men jeg lurer på om d er no hull bak setet så jeg får vridd låsen der hmm
Kattlikzm Skrevet Oktober 20, 2013 Skrevet Oktober 20, 2013 Om du ikke har nedfellbare seter kan du skru ut baksetet og krabbe inn (hvis det går) Vet ikke om man kan åpne luken fra innsiden da . Men for å skru av baksetet fjerner du først den nedre delen av setet (den du sitter på ) ved å dra delen opp. Videre vil du finne noen skruer under setet du har ryggen mot. skru av de så skal setet gå rett av om jeg ikke tar feil nå . Vet dessverre ikke hva du finner bak setet. Regner med at det er en slags vegg. Usikker om den kan slåes ned.
glue Skrevet Oktober 20, 2013 Skrevet Oktober 20, 2013 jeg har en e36 sedan delebil stående hjemme uten nedfellbare bakseter. der er det en hel metallvegg bak seteryggen
Kattlikzm Skrevet Oktober 20, 2013 Skrevet Oktober 20, 2013 jeg har en e36 sedan delebil stående hjemme uten nedfellbare bakseter. der er det en hel metallvegg bak seteryggen Vet du hvordan man får ledninger gjennom metallveggen til basskasse ? Det er et av mine prosjekter fremover.
chrottes Skrevet Oktober 20, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 20, 2013 Jeg har ikke satt på plastikk dekslet så får tatt d opp innenfra hvis d er no åpning bak setet
E36-320i Skrevet Oktober 21, 2013 Skrevet Oktober 21, 2013 Dersom du ikke har nedfellbare seter, og ikke midtarmlene så er det sannsynligvis en hel plate bak setene som du ikke kommer igjennom. Vet du hvordan man får ledninger gjennom metallveggen til basskasse ? Det er et av mine prosjekter fremover. På venstre side bak bakseteryggen har du en gummigjennomføring hvor det allerede går strømkabler til baklykter osv. Dersom ingen har rørt denne før skal det være noen ledige hull som du kan stikke opp å føre ledningene igjennom. Hvis du har batteriet bak går hovedstrømledningen på høyre side, så her er det ikke anbefalt og trekke signalkabler o.l.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå