Gå til innhold

Bmw 2000 Tilux, Noen som har info?

vetu03
 Share

Anbefalte innlegg

Heisan.

Lurer på om noen her inne sitter på info om BMW 2000Tilux, hvet man finner mye på nettet. Men vil høre folk her inne sine meninger. Er det en skjelden bil i dag? Er deler vanskelig å få tak i? Kom med det hva det måtte være.

Har fått tak i en sånn en, så er bare litt nysgjerrig:-)

Mvh Vegard

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 weeks later...

2000 tilux var da tidens toppmodell av 5 serien. Det er en sjelden bil idag, er den ny i Norge , med historikk, enda mer interessant.

Ikke vanskelig å få tak i deler - med unntak av interiørdeler i god stand.

Bmwccn , 02classic gruppen, er flere ,som har kjennskap til disse NK (neue klasse) bilene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar:-) Den er ny i Norge ja, men er nok dessverre ikke strøken lenger. Men skal begynne å fikse den litt opp igjen til sommeren. Er nok interiør deler jeg trenger litt av også dessverre. Men kan jo være heldig å komme over noe. Han jeg kjøpte den av har en delebil i deler også. Får sjekke litt rundt på 02classic å sånn:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse NK bilene er skikkelige kult biler idag - men har kanskje (ufortjent) kommet litt i skyggen for 02 og 3 serie. Bmw 1800 tiisa er vel forløper til M3 (m4).

Nettsiden du skal sjekke ut er den uavhengige siten : http://www.02classic.no

Liker originalbildet, men akkurat NK har jeg sett noen spennende bygg, her kan det være noen tips.

http://www.02forum.co.uk/viewtopic.php?f=13&t=4173

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ganske mange "orakler" på disse gamle bilene som 02 ol. i BMWCCN. Prøv å post en tråd der så er det sikkert noen som vet noe :smile: Jeg er nok for ung til å vite så mye om de, men spør meg om E36 om 20 år så kan sikkert jeg og bidra litt da om "gamlissene" ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...