vetu03 Skrevet Oktober 19, 2013 Share Skrevet Oktober 19, 2013 Heisan. Lurer på om noen her inne sitter på info om BMW 2000Tilux, hvet man finner mye på nettet. Men vil høre folk her inne sine meninger. Er det en skjelden bil i dag? Er deler vanskelig å få tak i? Kom med det hva det måtte være. Har fått tak i en sånn en, så er bare litt nysgjerrig:-) Mvh Vegard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet November 19, 2013 Forfatter Share Skrevet November 19, 2013 Ingen om vet noe om disse bilene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
02-Jan Skrevet November 19, 2013 Share Skrevet November 19, 2013 2000 tilux var da tidens toppmodell av 5 serien. Det er en sjelden bil idag, er den ny i Norge , med historikk, enda mer interessant. Ikke vanskelig å få tak i deler - med unntak av interiørdeler i god stand. Bmwccn , 02classic gruppen, er flere ,som har kjennskap til disse NK (neue klasse) bilene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet November 19, 2013 Forfatter Share Skrevet November 19, 2013 Takk for svar:-) Den er ny i Norge ja, men er nok dessverre ikke strøken lenger. Men skal begynne å fikse den litt opp igjen til sommeren. Er nok interiør deler jeg trenger litt av også dessverre. Men kan jo være heldig å komme over noe. Han jeg kjøpte den av har en delebil i deler også. Får sjekke litt rundt på 02classic å sånn:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
02-Jan Skrevet November 19, 2013 Share Skrevet November 19, 2013 Disse NK bilene er skikkelige kult biler idag - men har kanskje (ufortjent) kommet litt i skyggen for 02 og 3 serie. Bmw 1800 tiisa er vel forløper til M3 (m4). Nettsiden du skal sjekke ut er den uavhengige siten : http://www.02classic.no Liker originalbildet, men akkurat NK har jeg sett noen spennende bygg, her kan det være noen tips. http://www.02forum.co.uk/viewtopic.php?f=13&t=4173 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet November 20, 2013 Forfatter Share Skrevet November 20, 2013 Takk for svar. Kult bygg den siste der ja. Får lese litt på 02forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet November 22, 2013 Share Skrevet November 22, 2013 Er ganske mange "orakler" på disse gamle bilene som 02 ol. i BMWCCN. Prøv å post en tråd der så er det sikkert noen som vet noe Jeg er nok for ung til å vite så mye om de, men spør meg om E36 om 20 år så kan sikkert jeg og bidra litt da om "gamlissene" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå