Teciero Skrevet Oktober 20, 2013 Share Skrevet Oktober 20, 2013 Har nå gått til innkjøp, av en ny bil, BMW E36 coupe, som jeg vurderer å bygge om med 2JZGTE motoren fra supraen jeg har. Denne blir evt. på skilt:) (507WHP 649WNM) Hva mener dere, kjøre på, eller beholde supraen som den er, med problemer å få lånt prøveskilt til...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
miikabmw Skrevet Oktober 20, 2013 Share Skrevet Oktober 20, 2013 Rått biler! Det er litt vanskelig valg ja.. Jeg ville beholdt supra den e og ombygge bimmern til M3 så du har både banebil og bil med skilt er bare så morsomme biler.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Oktober 20, 2013 Share Skrevet Oktober 20, 2013 Er ikke det der den gamle Tevodekk supraen som hadde 1000hk? Isåfall trist å vrake en sånn bil. Lisens godkjenne istedet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larswilliam Skrevet Oktober 20, 2013 Share Skrevet Oktober 20, 2013 ikke gamle tevosupraen nei, men den der har gått i trondheim Teciero reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teciero Skrevet Oktober 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2013 Stemmer det, er ikke gamle supraen til Tevodekk:) Denne ble importert av Japan Auto i 2008, og har gått i Trondheim frem til i sommer, før jeg kjøpte den:) (Namsos) Men sandt som dere sier. Har også vurdert å ordne lisens på bilen i stedet, og finne på noe annet moro med Bmw`n, så det er bare å kjøre på med forslag:) Men igjen, har vært utrolig moro med denne motoren i en E36;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå