Dynoperformance Skrevet Oktober 20, 2013 Skrevet Oktober 20, 2013 Tenkte og lage ein ny prosjekttråd av min bmw...litt om bilen,so har vel dei fleste sett denne bilen før,det er gamle bilen til yngve lindgren på forumet her,den har eg berre bygd litt videre på.....denne er bremset 866whp og 1031nm på 1,6 bar og det sitter ein sellholm seqvensiell gorkasse i den...planen er og senke litt kompresjon og sette på igjen vanos,og bruke ein litt mindre turbo,da den motoren som sitter i den i dag har litt vond karastikk til og kjøre rundetider med,det er og bestilt alt av armer i understellet nytt i dtm spec for og prøve og senke tidene litt,da denne var omtrent umulig og kjøre i 2012 pga oppsettet var heilt ute og syklet.....skal prøve og oppdatere her jevnlig framover....Tenkte og lage ein ny prosjekttråd av min bmw...litt om bilen,so har vel dei fleste sett denne bilen før,det er gamle bilen til yngve lindgren på forumet her,den har eg berre bygd litt videre på.....denne er bremset 866whp og 1031nm på 1,6 bar og det sitter ein sellholm seqvensiell gorkasse i den...planen er og senke litt kompresjon og sette på igjen vanos,og bruke ein litt mindre turbo,da den motoren som sitter i den i dag har litt vond karastikk til og kjøre rundetider med,det er og bestilt alt av armer i understellet nytt i dtm spec for og prøve og senke tidene litt,da denne var omtrent umulig og kjøre i 2012 pga oppsettet var heilt ute og syklet.....skal prøve og oppdatere her jevnlig framover....
Andy520iA Skrevet Oktober 20, 2013 Skrevet Oktober 20, 2013 Wow. Her snakker vi bygging i grov kaliber ja. Gratulerer med sjefsbil da
Dynoperformance Skrevet Oktober 20, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 20, 2013 Wow. Her snakker vi bygging i grov kaliber ja. Gratulerer med sjefsbil da takk for det den blir plukket heilt ned no,og det blir gjort ein del forandringer i det meste på oppsettet på denne,skal få tatt bilder underveis
Dynoperformance Skrevet Oktober 22, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 22, 2013 http://www.turnermotorsport.com/p-1387-e46-m3-e39-m5-e34-m5-z4-m-os-giken-super-lock-limited-slip-differential-unit.aspx. http://www.turnermotorsport.com/p-1387-e46-m3-e39-m5-e34-m5-z4-m-os-giken-super-lock-limited-slip-differential-unit.aspx. . Da er denne på veg i posten
Boost a`lot Skrevet Oktober 22, 2013 Skrevet Oktober 22, 2013 Den bilen her er så utrolig tøff!!! Trenger bare å få litt fart på den så er den perfekt;) hehe:) Tor_m reagerte på dette 1
Ole M.Haraldstad Skrevet Oktober 22, 2013 Skrevet Oktober 22, 2013 Skikkelig tøff! Hvordan er OS Giken sammenlignet med quaife og alle de andre løsningene som finnes. Eller rettere sagt, hvilken er BEST?
bmw-E30 Skrevet Oktober 22, 2013 Skrevet Oktober 22, 2013 Blir bra dette herr Nordnes Dynoperformance reagerte på dette 1
Moseby Racing Skrevet Oktober 23, 2013 Skrevet Oktober 23, 2013 har du noe motorbilder av detta smykket ditt? denna bilen er jo steike rå
Dynoperformance Skrevet Oktober 23, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 23, 2013 har du noe motorbilder av detta smykket ditt? denna bilen er jo steike rå Har kun 1 dårlig bilde av motorommet faktisk
Dynoperformance Skrevet Oktober 23, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 23, 2013 Nokon her som har prøvd luftjekkene til K Sport ? Skal montere luftjekker,litt usikker hvilken eg skal gå for....takker for evt erfaringer her....
Dynoperformance Skrevet Oktober 23, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 23, 2013 Skikkelig tøff! Hvordan er OS Giken sammenlignet med quaife og alle de andre løsningene som finnes. Eller rettere sagt, hvilken er BEST? trur os giken er bedre enn quaife,er lameller i os giken diffen,mens quaife kjører med drev ala thorsen diff,den har tendenser til og ikkje sperre skikkeligt alltid,er første gang os giken diffen blir prøvd av meg,so skal bli spennenes og prøve.....
Dynoperformance Skrevet Oktober 23, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 23, 2013 Selholm mpg Selholm mpg Moseby Racing reagerte på dette 1
setra Skrevet Oktober 25, 2013 Skrevet Oktober 25, 2013 Helt rått! Du har fått deg OS Giken diff ja. Sikler på en sånn selv nå...
Dynoperformance Skrevet Oktober 27, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 27, 2013 Oppdatert i slutten på tråden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå