BMWtotti Skrevet Oktober 21, 2013 Share Skrevet Oktober 21, 2013 Hei Jeg er på utkikk etter et lokale til leie ifm restaurering av en veteranbil (ikke BMW denne gangen) i Kristiansand området. Må være tilgang til strøm og vann. Takker for tips! -Jørgen- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Oktober 23, 2013 Share Skrevet Oktober 23, 2013 Hvor gammel er du? sent from my microwave using tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWtotti Skrevet Oktober 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2013 Hei. Jeg er 25 -Jørgen- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Oktober 29, 2013 Share Skrevet Oktober 29, 2013 Tekte på voiebyen mekkeklubb i Kristiansand, vet ikke hva øvre aldersgrense er, men der kan du søke sent from my microwave using tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWtotti Skrevet Oktober 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2013 Fant nettsiden dems, men ser at øvre aldersgrense er 25 år. Så da nærmer jeg meg visst faretruende grensen. Men takker for tipset uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Oktober 29, 2013 Share Skrevet Oktober 29, 2013 Evt kan du søke om å bli leder, og om du hjelper med dugnad så tror jeg det ikke er noe problem sent from my microwave using tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet April 6, 2014 Share Skrevet April 6, 2014 Ja, øvre aldersgrense er 25 år, men vi slipper til folk som er eldre enn dette også, men det er uansett ikke mulig og ha en bil stående der over lengre tid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå