vetu03 Skrevet Oktober 21, 2013 Share Skrevet Oktober 21, 2013 Heisann.. Har ett lite problem, bilen er en 1992 E36 318i. Bilen har så og si stått i hele sommer,men når vinteren nærmet seg ble den startet opp, startet med en gang men stoppet etter å ha kjørt 20m. Prøvde å starte igjen og den startet. Kjørte 50m til før den stoppet. Og da ville den ikke starte mer. Var litt lite bensin på den, så tenke kanskje nåla hadde hengt seg opp og den var tom. Fylte på 30liter og prøvde igjen, men ingen antydning. Skiftet plugger, luftmasse måler, sjekket at pluggene har gnist, målt at bensinpumpe har strøm, koblet av slangen på pumpen å den spruter ut bensin, koblet av bensin slangen formann og der kommer det også bensin. Men hører ikke pumpen gå selvom det kommer bensin. Plutselig en dag startet den og jweg var ute å kjørte med den i flere timer før den plutselig stoppet igjen. Etter det kam den gå 500m og jeg stopper den og den vil ikke starte igjen. Neste morgen starter den med en gang igjen. Men går gjerne da ikke lenger enn 500m før den stopper, men om den står i 10min starter den igjen. Skjønner ikke helt hva som feiler den. Noen forslag? Kan det være pumpen siden jeg ikke hører den gå, men det kommer bensin? Mvh Vegard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Oktober 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2013 Fått start på den. Ett relé som manglet styre strøm som var feilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glue Skrevet Oktober 28, 2013 Share Skrevet Oktober 28, 2013 hvor sitter det releet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Oktober 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2013 En av de tre ved siden av sikringsboks en. Du kjenner igjen kabelen som går til bensinpumpa, er vel den med lilla stripe på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå