Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer å kjøpe ny e30 323 med gåen m20b20 motor. Gidder ikke å kjøpe hvis disse motorene er svindyre. Så lurer på om noen av dere har noe priserfaring på m20b20/23/25??

Skrevet

har til dags dato aldri sett noen gidde å gi 5000 lapper for en b20 ? er jo ikke marked for det. Di fleste blir gitt bort føler jeg.

At en strøken 2.5 komplett med el nett hjerne, kasse og historikk kan selges for rundt 10.000.- kan jeg forstå men

Skrevet

Jeg er ikke akkurat noen motorbygger så snekring gidder jeg ikke =P Kan hende det bare er en bagatell på den motoren som står i fra før av men da vet jeg ihvertfall litt mer =) Takk for svar!

• 1 month later...
Skrevet

Har selv kjøpt en 2.5 med kasse + smådeler og ledningsnett for 5000,- Noe mer enn dette er nokk svindel med mindre det er i godgod stand. Gjort for rundt 1 1/2 år siden dog

Skrevet

har selv kjøpt en b25 motor, med trimkam og full sebring eksos for 8tusen. fikk da med girkasse og mellomaksling.

solgte en b20 komplett med kasse og eksos til 2tusen

Skrevet

hvorfor ikke snekre en m20 selv? :) billige deler :) m20b25 blokk, råder og stempler, m20b23 veiv, drei av 0.9mm av stemplene, og ha det morro :)

Hvor mye kan man hente ut med dette oppsettet? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...