jensky18 Skrevet November 4, 2013 Forfatter Skrevet November 4, 2013 Dvs nå får jeg for første gang prøve å skifte olje selv på en bil ^^ TrollsVagen reagerte på dette 1
jensky18 Skrevet November 4, 2013 Forfatter Skrevet November 4, 2013 Er det ikke mer komplisert en å skru ut bolten i bunnplata? Så fylle på ny, noen tips til hvordan dette skal gjøres?^^ Som sagt er nok stort sett bare musikk jeg kan skru på i biler, alt mekanisk/motorisert har jeg hold meg unna;p
stig. Skrevet November 4, 2013 Skrevet November 4, 2013 joda det er forsåvidt riktig det,men kan jo være greit å bytte oljefilter når du først er i gang da
TrollsVagen Skrevet Desember 2, 2013 Skrevet Desember 2, 2013 Lurer bare på hvordan resultatet etter oljeskiftet ble jensky18. Ble tikkinga borte ved oljeskift, eller måtte du ha den på verksted?
jensky18 Skrevet Desember 17, 2013 Forfatter Skrevet Desember 17, 2013 Jeg må være så ærlig TrollsVagen at jeg enda ikke har gjort det, men jeg merker en betydelig forskjell vis det blir varmere i været. 6 januar blir bilen demontert fordi det skal bygges et stort anlegg så da skal jeg nok få tatt olja, kan oppdatere deg da vis du ønsker!?
Albino Skrevet Desember 17, 2013 Skrevet Desember 17, 2013 Jeg må være så ærlig TrollsVagen at jeg enda ikke har gjort det, men jeg merker en betydelig forskjell vis det blir varmere i været. 6 januar blir bilen demontert fordi det skal bygges et stort anlegg så da skal jeg nok få tatt olja, kan oppdatere deg da vis du ønsker!? Altid greit å oppdatere da det kan være nyttig for fremtidige brukere med samme symptom som deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå