Enes Yakici Skrevet Oktober 22, 2013 Share Skrevet Oktober 22, 2013 Hei! Har nå valgt og lage en liten tråd om bilen min som jeg kjøpte i Februar 2013. Bilen er en titan sølv e46 320i. Dette var min første bmw, bil nr 4. Denne kjøpte jeg av en jente i Hemsedal som hadde gjort litt med bilen. Bilen er Bergens registrert og har tidligere gått der. Lappen fikk jeg seinere i Mai. Til Mai 2013 fikk jeg bare kjørt med L bak på bilen, som var flaut. Skriv gjerne inn en kommentar om hva du synes, dette er mitt første tråd. Hadde vært hyggelig. Feil / Mangler når jeg kjøpte bilen. - Knekt frontfanger. - Lekkasje spylevæske. - Rust Hjulbuer bak. - Rust Bagasjeluke. - Fjerne Øyelokk - Styggt Momo ratt. - Knekte Skvettlapper - Osv.. __________________________________________________________________________________________________________________ Og her kommer det en liste med ting jeg har gjort i mitt eie. Alt av lakkering har blitt gjort hos lakkeringsverksted siden jeg ikke kan lakkere selv. Og dette har blitt gjort ordentlig. - M-tech frontfanger. - Lakkert frontfanger. - Fikset / Lakkert hjulbuer bak. - Fikset / Lakkert bagasjeluke. - Byttet Momo ratt til org bmw multiratt. - Foliert alle innvending sølve lister til carbon. - M tech tåkelys foran. - Sotet blinklys foran. - Lakkert bakrutesenker. - Skiftet alle innvendig lys til led. - Led skiltlys. - Fikset lekasje i spylervæske. - Skiftet bremseskiver foran. - Skiftet panserwire. - Montert Koppholder og myntholder i midtkonsoll. - Fjernet gs klistremerker. - Nylig eu-godkjent. - Skiftet olje og oljefilter. - Nye skvettlapper - Nye vinterfelger. - Og sikkert masse mer. ________________________________________________________________________________________________________________ Bilen som den er i dag! Slenger ved to bilder ifra bytte av frontfanger. Her ble rattet også byttet ifra momo ratt til bmw multi ratt. Foliering av innvendige lister til carbon. Rengjøring av motor rom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Desember 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2013 solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Albino Skrevet Desember 9, 2013 Share Skrevet Desember 9, 2013 Hvorfor selge så raskt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå