J.t.e Skrevet Oktober 23, 2013 Skrevet Oktober 23, 2013 Meget mulig det er jeg som rett å slett er dum her, men får skylde på at jeg aldri har hatt så ny BMW før Har akkurat handla en 05 525d e61. Men så satt jeg på vinterhjula i går og da kjørte jeg vel ett par mil ca før det kom opp varsel om at jeg hadde punktert. Men har ikke punktert. Dro innom å fyllte på luft i hjula siden det var litt lavt. Men feil koden blir ikke borte. Noen som vet åssen detta fungerer??
stig. Skrevet Oktober 23, 2013 Skrevet Oktober 23, 2013 yepp,dekktrykk sensorer,sikkert en som har tatt kvelden,eller om du har kryssbytta hjula,er en del forskjellige ting som kan være årsak
J.t.e Skrevet Oktober 23, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 23, 2013 Riktig. Må få feilsøkt det da vel for hakke veldig list til å bytte om på alt av hjul hundre ganger
inflames662 Skrevet Oktober 23, 2013 Skrevet Oktober 23, 2013 Neppe noe som er galt. Har du bytta til vinterdekk har du kanskje ikke samme dimensjon. Det du enkelt gjør er å fyller riktig dekktrykk og resetter sensoren. Google how to reset flat tire sensor on bmw e60 eller noe og du får svar. Sensoren måler bare rulleomkrets så derfor den kan vise feil.
anbjørn Skrevet Oktober 23, 2013 Skrevet Oktober 23, 2013 Neppe noe som er galt. Har du bytta til vinterdekk har du kanskje ikke samme dimensjon. Det du enkelt gjør er å fyller riktig dekktrykk og resetter sensoren. Google how to reset flat tire sensor on bmw e60 eller noe og du får svar. Sensoren måler bare rulleomkrets så derfor den kan vise feil. Det er nok helt korrekt som beskrevet over. Måtte som regel gjøre det samme på min 2008 E61 når jeg byttet fra sommer til vinterdekk, eller omvendt.
J.t.e Skrevet Oktober 23, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 23, 2013 Fant ut av åssen man fikk resatt sensorene å problem borte takk for all hjelp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå