Gå til innhold

Hvordan er Parts24?

Mr.Awesome
 Share

Anbefalte innlegg

E46: Dette er meget bra fangere som skal sitte 100% på bilen - de er også veldig glatte og har en fin overflate. Selger mye av de, ingen klarger.

PS: Til E46 trenger du nye skinner om du har facelift dette er noe vi ikke har vært klar over tidligere. Dette var det GS som gjorde meg oppmerksom på.

Har nylig montert på fruas E46 2002. Kunne like godt ha vært original etter mitt syn ihvertfall. Mer enn bra nok.. Men en ting som ikke funket etter planen var tåkelysene. Kontakten i bilen passer ikke på pærer som følger med, og pærer fra bilen passer ikke i lykta. Regner med at de kanskje passer preface? Har ikke fått sjekket mer rundt det men litt skuffet ble jeg når sant skal sies...

Problemet er at det er en annen pære type, som har låseklipset inn, mot ut på original. Det medfører at kontakten ikke har plass mellom lykt og pære.

Og ett tips til dere som skal gjøre det ordentlig og bestille delene som sitter bak fangeren også:

BMW har to delenummer på trakta til radiator. Dette er samme del, begge nr stemplet inn, men på den ene har BMW hatt stanley kniven fremme og kappet bort litt. Waste of money.

Lufte kanaler til bremser trengs. Selges som luftekanal nr xxxxx og "feste til luftekanal nr yyyyyy". Bestilte begge. Fikk to fester da feste også følger med luftekanal.. Kostet ikke store slanten men irriterende at det ikke var synlig på filmen.

Lockary skjermen byttet jeg ikke, funket fint nok uten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...