635csi Skrevet Oktober 28, 2013 Share Skrevet Oktober 28, 2013 Hamann PG1 kan bekreftes at tar seg bra ut på E38. Riktignok kanskje med litt mindre gummi og lavere bil enn jeg hadde på bildene i forrige innlegg her walseth88 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
walseth88 Skrevet Oktober 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2013 Såg bra ut ditta der ja;-) ja sitter å tenker litt på slike! Dimensjon felgene er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Oktober 29, 2013 Share Skrevet Oktober 29, 2013 Mine er 9 og 10,5x19" Har dem på en lavere E38 nå, og de skal få seg litt mindre gummi så snart jeg har slitt ut dekkene som står på. Men de koster skjorta, om du er så heldig å faktisk finne et sett walseth88 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
walseth88 Skrevet Oktober 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2013 Okej;-) ja stiv pris på dei! Men fine felga;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå