powerfulglenn Skrevet Oktober 25, 2013 Share Skrevet Oktober 25, 2013 Hei, trenger en 2Din ramme til og feste spillern min i bimmern.. Men ser at et sånt sett ligger på 2000kr, Noen som har noe billig eller noe i den duren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Oktober 25, 2013 Share Skrevet Oktober 25, 2013 Jeg har rammen til orginal 16X9 navigasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Oktober 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2013 men passer 2Din spilleren inn da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Oktober 26, 2013 Share Skrevet Oktober 26, 2013 Nei, men jeg har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StreetCobra Skrevet November 8, 2013 Share Skrevet November 8, 2013 Hei. Har dette liggende. Både metallramme som skal sitte på innsiden og plastrammen over. 500,- Oslo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå