Gå til innhold

E30 cab facelift

svart
 Share

Anbefalte innlegg

Ja, oppunder tanken var det endel brunt :-P Nå når temperaturen er der den er så blir det utfordring med owatrol og lakk/maling.. Håper det blir noen dager til med +5++ Men må si det var kjekt med kommentar :-)

Sent from my C6603 using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, skulle hatt en plakat i skuret med den på. Må si det gjør seg med den lippen! Har jo m-tech 2 bakfanger som skal på, lurer på om det blir rart..facelift/mt2. Kjøpte m3 speil, men tror jaggu jeg går for orginal speilene. Eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og en liten update. Skulle hente is motoren idag, men tar det når stormen roer seg. Så har jeg venter jeg på tlf om en 325ia jeg muligens får plukke. Tenkte å ta motor,mellomaksling,diff, radiator,tannstang og kanskje calippere. Spørs hva prisen blir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått rør til håndbrekk, snøen smelter og har fått sjekket litt hva som er forskjell til is. Da har jeg gått inn på online.etk lagt inn understellsnr og sjekket opp imot en 2dørs is. Jeg har bremse caliper foran opp til 325, men bak er det bare 318, så de og demperene må byttes. Det stod jamex fjærer på fra før så lurte på å handle brukte dempere fra koed. Mtec?Ser det er tilbud på bilstein sine på gs.d2 heter de, erfaringer??? Stabstagene mine er 20mm, men er også brukt på 325. Er 21mm på noen. Karosseri er likt 325. Radiator går jeg for en 325. Satser på sveising i morgen, værgudene er med meg 8 grader :-)

Sent from my iPad using Tapatalk - now Free

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 7 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...