svart Skrevet Desember 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2013 Fått ned rør og laget litt hull. Sent from my C6603 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svart Skrevet Desember 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2013 Sveis Sent from my C6603 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Rolland Jacobsen Skrevet Desember 4, 2013 Share Skrevet Desember 4, 2013 Virker som det er mykje småting rundto veralt eigentleg? Blir nok bra når du er ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svart Skrevet Desember 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2013 Ja, oppunder tanken var det endel brunt Nå når temperaturen er der den er så blir det utfordring med owatrol og lakk/maling.. Håper det blir noen dager til med +5++ Men må si det var kjekt med kommentar Sent from my C6603 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Desember 5, 2013 Share Skrevet Desember 5, 2013 Bra jobbet,følger med selv om jeg ikke skriver. Kan legge med et lite motivasjonsbilde av min 325(si ifra om jeg skal slette) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svart Skrevet Desember 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2013 Ah, skulle hatt en plakat i skuret med den på. Må si det gjør seg med den lippen! Har jo m-tech 2 bakfanger som skal på, lurer på om det blir rart..facelift/mt2. Kjøpte m3 speil, men tror jaggu jeg går for orginal speilene. Eller? Sent from my C6603 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svart Skrevet Desember 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2013 Og en liten update. Skulle hente is motoren idag, men tar det når stormen roer seg. Så har jeg venter jeg på tlf om en 325ia jeg muligens får plukke. Tenkte å ta motor,mellomaksling,diff, radiator,tannstang og kanskje calippere. Spørs hva prisen blir. Sent from my C6603 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svart Skrevet Desember 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2013 Mulig julegave Sent from my C6603 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Desember 5, 2013 Share Skrevet Desember 5, 2013 Originale speil selvfølgelig,det er finest. Om du skal ha mtech2 bakfanger hadde jeg nok gått for det foran også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svart Skrevet Desember 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2013 EvEN Sent from my iPad using Tapatalk - now Free Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svart Skrevet Desember 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2013 Ja, der var eldstemann (5år) innom å skrev navnet sitt på ipad'n:-D Bare a legge m3 speilene til salg. Hadde håpet å slippe skjørt og må se bra ut uten. Men får se hva jeg gjør. Sent from my C6603 using Tapatalk Diiesel reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svart Skrevet Desember 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2013 Har fått rør til håndbrekk, snøen smelter og har fått sjekket litt hva som er forskjell til is. Da har jeg gått inn på online.etk lagt inn understellsnr og sjekket opp imot en 2dørs is. Jeg har bremse caliper foran opp til 325, men bak er det bare 318, så de og demperene må byttes. Det stod jamex fjærer på fra før så lurte på å handle brukte dempere fra koed. Mtec?Ser det er tilbud på bilstein sine på gs.d2 heter de, erfaringer??? Stabstagene mine er 20mm, men er også brukt på 325. Er 21mm på noen. Karosseri er likt 325. Radiator går jeg for en 325. Satser på sveising i morgen, værgudene er med meg 8 grader Sent from my iPad using Tapatalk - now Free Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Desember 8, 2013 Share Skrevet Desember 8, 2013 Tror jeg hadde vurdert original front med is leppe da om du ikke vil ha skjørt.(slik som på mitt bilde) Min mening er alt eller ingenting når det gjelder mtech2,utenom spoiler på bakluka da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svart Skrevet Desember 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2013 Sveising og julegave:-) Sent from my C6603 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svart Skrevet August 4, 2014 Forfatter Share Skrevet August 4, 2014 Selger:-) har lagt inn på kjøp og salg tråden og. Pm ved interesse av deler eller bil. Sent fra padden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå