mloen Skrevet Oktober 26, 2013 Share Skrevet Oktober 26, 2013 Har kjøpt meg et e28 m-tech interiør som skulle vært oppigjen trekkt.. Er det noen som vet hvor jeg kan finne komplette skinntrekk? Takker for svar nainsesoche reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwDieselPower Skrevet Oktober 26, 2013 Share Skrevet Oktober 26, 2013 Jeg fant på ebay:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Oktober 26, 2013 Share Skrevet Oktober 26, 2013 Da blir det enten å få trekt de opp hos en interiør trekker el., eller lete på ebay ettee nye seter, ganske sjeldent at du bare finner trekk sent from my microwave using tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwDieselPower Skrevet Oktober 26, 2013 Share Skrevet Oktober 26, 2013 De jeg fant på ebay var i sort skinn og de kom på ca 20.000.- ink frakt:) Det var orginale bmw trekk:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå