Mirimy Skrevet Oktober 26, 2013 Share Skrevet Oktober 26, 2013 Hei. håper noen kan hjelpe meg, Har en 325 (mb5025) som har vansker for å starte. Noen ganger går det på første forsøk, andre ganger må jeg file den på starteren å deretter gi gass for å få start. Hvis jeg ikke gir gass å den starter så går den opp til 1000 omdreininger før den "dør ut". Når den filer på starteren så lyser motorlampa og olje lampa.. Hva er feil?? nainsesoche reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw-e-46 Skrevet Oktober 31, 2013 Share Skrevet Oktober 31, 2013 Har akkurat samme problem selv på min e46. Har fortsatt ikke klart å finne ut hva det er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet Oktober 31, 2013 Share Skrevet Oktober 31, 2013 Hei. håper noen kan hjelpe meg, Har en 325 (mb5025) som har vansker for å starte. Noen ganger går det på første forsøk, andre ganger må jeg file den på starteren å deretter gi gass for å få start. Hvis jeg ikke gir gass å den starter så går den opp til 1000 omdreininger før den "dør ut". Når den filer på starteren så lyser motorlampa og olje lampa.. Hva er feil?? Det du beskriver er litt lik sånn som bilen min oppfører seg, mtp. startproblemene dine og at du noen ganger må gi litt gass for å få den til starte.. Og jeg vet jeg har gåen lambda sonde... Hender det at bilen din også går ujevnt/lugger når du holder gassen fast i en posisjon for å opprettholde farta når du kjører? Er ikke helt sikker, men det er verdt å sjekke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirimy Skrevet November 1, 2013 Forfatter Share Skrevet November 1, 2013 Hei:) Har skifta lambda Sonden og luftmassemåleren. Ja,den "jager" litt på tomgang/går ujevnt selv når jeg holder gassen litt inne.... Har feilsøkt men 0 feil funnet:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet November 1, 2013 Share Skrevet November 1, 2013 lambdasonen virker fortsatt ikke under oppstart og begynner ikke å virke før ca 20 sekunder etter oppstarten, ei heller før den er 60-70 grader+ på vanntemp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet November 1, 2013 Share Skrevet November 1, 2013 Delvis defekt bensinpumpe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå