Omnislash Skrevet Oktober 27, 2013 Share Skrevet Oktober 27, 2013 Hei Noen som vet om det går an å lese av brente dvd-plater med musikk på? Altså at du kan bruke DVD-spillern til å spille musikk/mp3 fra? Får gjerne litt mer på en DVD-plate enn 1 CD. (CD-vekslern virker tydeligvis ikke) Og greit å slippe å fikle med telefon eller andre håndholdte dupeditter når man er ute å kjører. Fant kun tråder som omhandlet enten DVD-filmer eller navigasjonsplater. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omnislash Skrevet Oktober 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2013 Er det evt. noen som vet hvordan man kan brenne mp3 cder til den vanlige spillern - prøvde å brenne slik jeg alltid har gjort (Nero Burning Rom 2014) og formatet heter nå UDF og ikke Datadisc lenger.. men spilleren ville ikke lese platen i det hele tatt ;( Har prøvd å google masse, men finner kun alt annet enn mp3 brenne cd-topics. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy H Skrevet Oktober 27, 2013 Share Skrevet Oktober 27, 2013 Jeg brente i går en dvd med musikk til min E61 06 mod med business navi. Jeg bare la sangene inn i en mappe, tok i en dvd og trykket på brenn med lavest mulig hastighet, riktig nok med mac om det har noe å si. Funker som fjell på min. Eneste kjipe er at jeg jeg ikke kan bruke navi samtidig, da dvden står der jeg normalt har navi disken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omnislash Skrevet Oktober 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2013 Jeg trodde først at jeg hadde testet mp3 cd før, viste seg jo å være en audio CD. Så kan være at CD-vekslern ikke virker som gjør at jeg ikke får brukt mp3, canbus /fiber feil.Men har du testet om vanlig CD plate med mp3 funker i DVD-spillern din? Nei, du får nok ikke brukt navi når du bruker DVD-lesern. Har ikke testet DVDplater ennå. Kun Mp3-CD i CD spillern/DVD-spillern Skal prøve å brenne en DVD skive når jeg kommer hjem da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå