Tommy H

Members
  • Content Count

    114
  • Joined

  • Last visited

About Tommy H

  • Rank
    Løytnant
  • Birthday 04/03/1990

Profile Information

  • Kjønn:
    Mann
  • Bosted:
    Bergen
  • Kjøretøy
    F11 520d og Volvo V40CC

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Det var det jeg var redd for, har lenge håpet at så lenge det ikke lager lyd er det greit. Ser jeg glemte å nevne at jeg også har fått byttet øvre kjedestrammer på rundt 200 000 km uten anmerkning, men tror jeg likevel skal få utført en sjekk av kjedet. Takk for godt svar. Forøvrig vil jeg si meg helt enig i at en motor fra et premium merke som BMW burde holde langt lenger en 200 000 km uten omfattende reparasjoner, og at de burde tatt ansvar dersom den ikke gjør det. Bare til sammenligning, min første bil, en 1995 Mercedes E250d kjørte jeg 210 000 km uten et eneste problem. Denne kjøpte jeg ved ca 350 000 km med original motor og girkasse, og solgte på 560 000 km. Eneste som ble byttet i mitt eierskap over 4 år var olje og noen foringer. Det er premium.
  2. Hva er det som gjør at de må bytte registerkjedet? Er det strekt eller ulyd av noe slag? Grunnen for at jeg lurer er at min 2011 F11 520d har nå har passert 235 000 km og så vidt jeg vet er det ikke utført registerbytte på denne. Hører ingen "kjedelyd" i det hele tatt fra min motor. Jeg kjøpte den for 4 år siden og da var den gått 90 000 km. Samme gjelder forøvrig turbo, den funker fortsatt fint, men lager en liten ule lyd ved kaldstart.
  3. Tommy H

    danskiii's E36 328i. Solgt

    Går fint med E34 throwing stars felger på E36. Disse er 8 og 9" med ET20 foran og ET22 bak. 205 dekk foran og 225 bak
  4. Et par bilder etter den obligatoriske søndagsvasken.
  5. To dårlige mobilbilder for å dokumentere en kjapp kattevask
  6. Ja om du ikke har de orginale eller de som er godkjent er det ikke så mye å gjøre. Forsåvidt greit å ha alt på stell uansett. Jeg leverte forøvrig min bror sin M3 hos vegvesenet for godkjenning av senk i Åsane og det gikk veldig greit, han kommenterte både eksos og og sprekk i frontruten uten å gjøre noe ut av det. Det var en ganske bråkete scorpion bakpotte som stod på den.
  7. Er du sikker på at du må til biltilsynet? Når jeg leverte min bror sin bil med ikke-godkjent senk på eu stod det pressisert forevises trafikkstajon på mangellappen. Er riktig nok en stund siden nå, så ikke skyt meg om det ikke stemmer.
  8. Utrolig flott denne her. Fargen, senk og felger er perfekt. Fine e39er er skikkelig fine biler.
  9. Prøvde meg på noen mørke bilder i kveld. Tok en rask avspyling for anledningen
  10. Tommy H

    Min E61 525d xdrive lci

    Jeg kan varmt anbefale H&R 35mm fjærer. Hadde det på min i 3 år. Blir litt stivere en orginalt men på ingen måte ukomfortabelt. Kjørte med 17,18, 19 og 20" hjul. Med 17" synes jeg den så litt skamsenket ut, men på de andre så det veldig mye bedre ut en orginalt. Jeg hadde riktignok bakhjulstrekk på min men antar høyden blir den samme når den er senket. Med 19" hjul øverst, og 20" under.
  11. Har endelig fått meg speilrefleks kamera (Canon Eos 1200d), så måtte ut å teste. Kan ingenting med det så lot det stå på auto.
  12. Tok noen bilder av f11 her forrige dagen.