Gå til innhold

E39 sedan eksos på touring


Kolstad Jr.
 Share

Anbefalte innlegg

Hei :) Kjøpte simons bakpotte til touringen min, men den passer veldig dårlig. Den henger alt for mye til venstre slik at jeg ikke kan ha diffusern til m fangeren.. Dette er såklart ikke nå tema, så noe må gjøres. Å flytte eksosopphenget er heller ikke et tema, ettersom jeg da må borre i karosseriet og kutte/sveise nytt feste på selve bakpotten. Lurer på om det er mulig å montere bakpotte fra sedan? Schmiedmann ahr et bra utvalg av bakpotter, men alle er til sedan og ingen til touring... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ved bestilling pleier man å få ett valg om den er til standard eller m fanger,du må kappe røret like bak potta og legge inn en skjøt så røret blir noen cm lengre,da vil den passe i diffuseren men utblåsene vil stå litt skrått ut fra diffuseren,ser ganske bra ut likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er vel egentlig at potta henger altfor mye til venstre, sett bakfra. Nå venter jeg på ny diffuser, så kjører uten, og potta henger liksom helt inntil kanten til fangeren... Problemet oppstår ikke før jeg skal presse på gummiopphenget, det er først da potta blir forskjøvet til venstre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...