Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en 318i cab. Var problem at den koket før jeg kjøpte den. Nå har jeg byttet termostat, vannpumpe og tatt en rens på motoren. Alika vell så går den fint et kvarter tyve minutter, men så koker den. Måleren inne står akuratt på midten.. det er luftet og alt er gjort rett.

noen som har noe innspill om hva det kan være?

Skrevet

Sikker på at du har fått luftet skikkelig ? Den vil jo koke med luft i systemet..

Sent from my chair using Tapatalk 2

Skrevet

No har eg aldri luftet en e36, men har luftet mange e34er uten problemer til tross for at har rykte på seg for å være vrien..

Eg pleier bare stille bilen så luftehullet er høyeste plass ( hvis d ikke e orginalt ) sette tenningen på hakk 2 og full varme på viften så helle på kjølevæske te d e fullt.

Knipe litt rundt omkring på slangene til det er boblefritt ett par minutter så har eg startet motoren og bare sett at d ikke kom luftbobler opp da..

Kjør motoren varm og åpnet lufteskruen igjen og sluppet ut trykket til det kommer rein kjølevæske/vann ut så etterfylt dagen etter når motoren er blitt kald igjen

Sent from my chair using Tapatalk 2

Skrevet

Ps: Hvis du ikke får varmluft i viften inni bilen på varm motor er kansje registeret gåent, litt usikker men mener motor kan koke då å

Sent from my GT-I8160 using Tapatalk 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...