etz Skrevet Oktober 29, 2013 Share Skrevet Oktober 29, 2013 Hei. Når jeg spiller musikk via aux kabelen i bilen så får jeg ikke skrudd opp lydn no serlig, det stopper på et punkt hvor jeg ikke kan skru opp mer, skrur jeg over til radio kan jeg spille til alt vrenger seg inkludert mine ører. Lurer på hva dette er og om det er mulig for å fikse dette? Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattlikzm Skrevet Oktober 30, 2013 Share Skrevet Oktober 30, 2013 Nå er ikke jeg en racer på e90, men har du prøvd en annen kabel? Leste også noe om en instilling for AUX volumen på e90, prøvd det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
etz Skrevet Oktober 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2013 Har prøvd andre kabler og ja, aux volumen? Har ikke noe sånn på idriven som jeg vet av? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattlikzm Skrevet Oktober 31, 2013 Share Skrevet Oktober 31, 2013 Leste noe om det på nettet her om dagen. Prøv å ring Bavaria Kanskje dem har peil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet Oktober 31, 2013 Share Skrevet Oktober 31, 2013 På E61'en min så får jeg opp en egen volume-kontroll når jeg trykker meg inn på AUX. Den kan justeres med iDrive hjulet. Vet ikke om det er slik på E90. Tror den kom opp med en gang du klikker deg inn på AUX. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
etz Skrevet November 1, 2013 Forfatter Share Skrevet November 1, 2013 Har sett på nettet og det står at jeg kan bruke en Y kabel, som har usb og aux på ene enden, å går inn i docking/lade koblinga til telefonen. Men vil dette funke da jeg ikke har usb ingang, bare 12v? hmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet November 1, 2013 Share Skrevet November 1, 2013 skrudd opp volumet på enheten du plugger kabelen inn i da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
etz Skrevet November 1, 2013 Forfatter Share Skrevet November 1, 2013 Ja, den står bestandi på fullt. Iphone 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petterzenn Skrevet November 1, 2013 Share Skrevet November 1, 2013 hmm har akkurat samme problemet på min E90 da jeg bruker aux Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
etz Skrevet November 1, 2013 Forfatter Share Skrevet November 1, 2013 Dritirriterende.. Lest meg fram at en sånn kabel skal fungere. Men usikker sia jeg bare har 12v i midtkonsollen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jass Skrevet November 2, 2013 Share Skrevet November 2, 2013 Hvis du ikke har idrive så står det på spilleren aux, trykker du på den kan du justere lyden +-3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
etz Skrevet November 2, 2013 Forfatter Share Skrevet November 2, 2013 Har nokk idrive.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet November 2, 2013 Share Skrevet November 2, 2013 Får du ikke opp denne når du klikker inn på AUX altså? http://www.bimmerfest.com/forums/attachment.php?s=93223a7d91468f6557615afc886060fb&attachmentid=387957&d=1374512544 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
etz Skrevet November 2, 2013 Forfatter Share Skrevet November 2, 2013 Nei, Jeg har gammeltype idrive.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet November 2, 2013 Share Skrevet November 2, 2013 Nei, Jeg har gammeltype idrive.. Aha.. Ok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå