Kristiansan'årn Skrevet November 1, 2013 Skrevet November 1, 2013 Etter litt kosing med motoren, og litt hjulspinn begynner bilen å hoppe når jeg slipper av bremsen, nettop bytta diff og travers foringer. Ser litt ut som stippla linjer.. - - - - - - - - - - - - - - - - sent from my microwave using tapatalk
Kristiansan'årn Skrevet November 1, 2013 Forfatter Skrevet November 1, 2013 For lite power, og for mye grep for lite power på en 525 kansje men ikke 540 sent from my microwave using tapatalk
Kristiansan'årn Skrevet November 1, 2013 Forfatter Skrevet November 1, 2013 vil se film!!!!skal prøve å få en liten film i mårra sent from my microwave using tapatalk
evi Skrevet November 1, 2013 Skrevet November 1, 2013 Det er jo at bilen driver å får igjen grep, at hjula ikke snurrer fort nok. Så som sagt, for mye grep, for lite power, eller urutinert sjåfør :b Få mer fart på hjula så skal du se det blir bra, men litt er det uansett akkurat når du slutter å spinne.
Kristiansan'årn Skrevet November 1, 2013 Forfatter Skrevet November 1, 2013 Latterlige gode bakdekk ? sent from my microwave using tapatalk
evi Skrevet November 1, 2013 Skrevet November 1, 2013 242'n til en kompis av meg har 500whp. Den gjør også slik når han slutter å spinne
Kristiansan'årn Skrevet November 1, 2013 Forfatter Skrevet November 1, 2013 242'n til en kompis av meg har 500whp. Den gjør også slik når han slutter å spinne Høres bare veldig skummelt med så mye risting sent from my microwave using tapatalk
Vegardb17 Skrevet November 1, 2013 Skrevet November 1, 2013 Har samme problem på min også, skifta du brilleforingene også? mine er nemlig veeldig slitt og mistenker at de er synderen for hoppinga. Min hopper mest på venstre bakhjul da men....
Kristiansan'årn Skrevet November 1, 2013 Forfatter Skrevet November 1, 2013 Har samme problem på min også, skifta du brilleforingene også? mine er nemlig veeldig slitt og mistenker at de er synderen for hoppinga. Min hopper mest på venstre bakhjul da men.... Begge brillene mine er morkne som bare fokk, så om det er det så er problemet løst sent from my microwave using tapatalk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå