terminator Skrevet November 1, 2013 Skrevet November 1, 2013 Skal se på ein bmw 320d 2010mod. på lørdag . de forlanger 290.000,- den er kjørt 70.000km er ein del utstyr i den.. Det jeg lurer på er om dette er ein fornuftig pris på denne bilen, med tanke på at den er jo kjørt ein del... Takker for alle svar og meininger. http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=43795829
Clevion Skrevet November 1, 2013 Skrevet November 1, 2013 Syns ikke det så så gæernt ut jeg? Den så jo veldig fin ut, spekka med utstyr, nyeste iDriven osv
terminator Skrevet November 1, 2013 Forfatter Skrevet November 1, 2013 ifølge selger fremstår bilen som strøken, men jeg synes den er kjørt litt mye til den prisen. sammenlignet med andre 320 jeg fant på finn. MEN det var bensin, rekner med diesel er dyrere?? kan legge til at den er chipet, skal då være 204hk.
Clevion Skrevet November 3, 2013 Skrevet November 3, 2013 ifølge selger fremstår bilen som strøken, men jeg synes den er kjørt litt mye til den prisen. sammenlignet med andre 320 jeg fant på finn. MEN det var bensin, rekner med diesel er dyrere?? kan legge til at den er chipet, skal då være 204hk. Diesel er langt billigere Har du kjøpt bilen? Så den stod som solgt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå