Gå til innhold

Vurderer å hellakkere bilen min, trenger hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg er en heldig eier av en BMW 520 93" som kun har gått 190k, og som ikke har engang et hint av rust. 

Men problemet med bilen min det er at den er ikke veldig fin i lakken, det er noen småriper, og lakken kunne gjerne ha vært fornyet. Har funnet et firma på Amazon som selger samme lakk som er på bilen min "Diamantschwarz Metallic". Koster ca 100kr for 0.5L inkl. Frakt. 

Jeg lurer på en del ting når det kommer til lakkering. Hvor mye antar dere at jeg trenger av lakk for å lakkere hele utsiden av bilen. Og hva annet en bare lakk trenger jeg? Jeg har en pappa som har jobbet med å lakkere, så han har lakke utstyr. Men jeg lurer på hva jeg trenger av Lakk og annet for å få et bra resultat. (jeg vil helst spørre her siden dere har muligens en viss bedre anelse om hvor mye jeg trenger av det forskjellige". 

Har selv ingen erfaring av å lakke med en lakksprøyte, har kun bare brukt vanlig sprayboks på andre ting en bil deler og sånt. 

Så hadde vært fint med en litt detaljert tilbakemelding angående hva jeg trenger av lakk, grunning, klarlakk, osv

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...