Gå til innhold

E34 M5 M system felger 17" selges!

carlhaakon
 Share

Anbefalte innlegg

Selger mine E34 M5 felger da jeg ikke har tid til og gjøre de ferdige. dette er orginale felger i 17" med 8 og 9 i bredde. alt av lakk har blit fjernet i senter, men jeg har ikke hatt eller har tid til og polere kanten ferdig. disse trenger enten lakk eller høyglanspolering så er de som nye. ingen skader på felgene. har ikke deksler til dem

1426584_10153387498575284_2098056629_n.j

selger får 3000,- eller bud ved rask avgjørelse! må hentes!

Mvh Carl Haakon Schjøll

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan fjærna du lakken på dem ?

malings fjerner og masse pussing :) tenkte høyglanspolere de, men tiden rekker ikke til

Hei! Hvor i landet er det felgene finnes, har du fått noen bud enda?

Mvh Thomas H

De befinner seg i Gjøvik/ Oppland. har fått bud på 2500, men venter litt tid før jeg godtar det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

malings fjerner og masse pussing :) tenkte høyglanspolere de, men tiden rekker ikke til

De befinner seg i Gjøvik/ Oppland. har fått bud på 2500, men venter litt tid før jeg godtar det

er kantene høyglanspolert originalt? Hvis de er det så er jeg interessert i dem og byr deg 3000 kroner for dem:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er kantene høyglanspolert originalt? Hvis de er det så er jeg interessert i dem og byr deg 3000 kroner for dem:-)

på kantene var det klarlakk, og polert kant, men har slipt ned kantene på grunn av litt irr så de skal kunne bli helt blanke igjen :)

har fått bud på 2900 så får 3000 så er de dine :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...