Tsf Skrevet November 5, 2013 Skrevet November 5, 2013 Ønsker og kjøpe sorte skinndørtekk til e34, helst med hul til elruter
oleherfindal Skrevet November 7, 2013 Skrevet November 7, 2013 Jeg har, men prisen skal være god for at jeg selger det seperat fra interiør..
argi520dat Skrevet November 9, 2013 Skrevet November 9, 2013 Jeg har, men prisen skal være god for at jeg selger det seperat fra interiør.. Jeg har også. Sort skinn, med tre. Send bud på PM om du er int.... Har også midtkonsoll i skinn..
Tsf Skrevet November 11, 2013 Forfatter Skrevet November 11, 2013 Ikke ute etter dørtekk med tred igrunn, men pris da ?
Tsf Skrevet November 11, 2013 Forfatter Skrevet November 11, 2013 Jeg har, men prisen skal være god for at jeg selger det seperat fra interiør.. Som vil si ?
RF91 Skrevet November 27, 2013 Skrevet November 27, 2013 Jeg har noen med sveiveruter foran og bak. Litt sig i de bak, men du kommer langt med varmepistol og litt lim. Skal få de billig om du vil ha de, da e34'en de stod i er spiker. Har også seter foran/bak om det er interessant
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå