Djwik Skrevet November 5, 2013 Share Skrevet November 5, 2013 gikk til innkjøp av en 97 318tds i sommer og den virker egentlig ganske greit den blir brukt daglig når jeg gløder bilen 2 ganger så starter den med en gang når den er kald(uansett vær og temp) men når jeg har kjørt den god å varm og stopper på butikken f.eks og når jeg skal starte igjen så må jeg dra den litt på starteren for at den skal startejo kaldere det er ute jo tregere er den å starte varmhar ikke byttaglødeplugger,diesel filter, eller luftfilterpå bilen men har planer om og gjøre det ganske snarthar hørt noe rykter om at det kan være diesel pumpa i tanken som gjør det men er ikke helt sikkerer første gang jeg har bmw med diesel så har ikke så mye erfaring med de enda takk på forhånd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mege34 Skrevet November 13, 2013 Share Skrevet November 13, 2013 Kan også være tempføler på motor. Mener den gir beskjed om hvor mye det skal glødes ( kansje også info til matepumpe i tanken ? ) så hvis den e litt på halv 8 så vetsje motoren helt kor mye den skal gløde og då vil vell bilen bli tregstartet ved halvvarm/varm motor sendt from my unicorn using tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå