Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
  På 6.12.2013 den 0.41, bmw cab skrev:

Er disse orginale BMW?? Syns du mangler den lille m-logoen ved bolt hullene. Jeg har samme felger selv på min E34.Men mine er uorginale, og jeg har heller ikke m-logo. Eller kommer disse uten logo?

På 6.12.2013 den 1.35, Toastjern skrev:

På delefilmen på nettbutikken til GS så får du dem med og uten det ''M'' emblemet du snakker om. Så de kom uten logo også ja :)

Det er Rondell som har produsert disse :)

Påsto aldri at de var orginale bmw felger heller, hvis det er det du sikter til.. Bare påpekte at de kom både med og uten emblem orginalt :) Og at disse jeg har er produsert av Rondell :)  Har ikke noe vekt på de heller nei.. Men de veier mindre enn BBS hjula jeg hadde før.. Hvis det er til noen hjelp :P

Skrevet

Mulig jeg vil ha dem vis jeg får solgt m3 motorsport felgene mine :) hva er prisen nå? :)
Har foresten den bilen der nå ;p

Skrevet

æff, den ligger på 6k :P

Haha, du som endte opp med den ja! Godt noen ville ha den, jeg var syyyyykt lei den bilen. Men nå savner jeg den som faen.. ! Shiiiit.. :P

Skrevet
  På 10.2.2014 den 18.33, Toastjern skrev:

æff, den ligger på 6k :P

Haha, du som endte opp med den ja! Godt noen ville ha den, jeg var syyyyykt lei den bilen. Men nå savner jeg den som faen.. ! Shiiiit.. :P

Gikk den ureint i ditt eie å da heller ? :P driv å gjør den klar til sommern igjen :P

Skrevet

Langstrakt land vi bor i gitt :P Mange som bor for langt unna til at det blir verdt turen og jeg er ikke keen på å sende i det hele tatt .. :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...